Versenyjogi podcast-sorozatot indított a GVH
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) új podcast-sorozata a legfrissebb témákkal, közérthető elemzésekkel és szakmai érdekességekkel erősíti a vállalkozások versenyjogi ismereteit és a fogyasztók tudatos döntéseit.

Indul az új podcast a versenyjogról
A nemzeti versenyhatóság podcast-sorozatot indított, amely rövid, közérthető beszélgetésekben járja körül a versenyjog egy-egy aktuális témakörét. Az új sorozat segítséget jelent mind a fogyasztók, mind a vállalkozások számára, mivel első kézből, tapasztalt szakértőktől kínál könnyen befogadható információkat a gazdasági verseny folyamatairól.
A podcast-sorozat hallgatói megtudhatják többek között, hogyan zajlik egy versenyhatósági rajtaütés, a hivatal szakemberei pedig milyen furcsa vagy vicces helyzetekkel találkoztak már helyszíni kutatás közben. Kiderül az is, miért volt szükség a COVID-19 pandémia alatt a gyorsított ágazati vizsgálatok bevezetésére és ezzel az Európában is egyedülálló eszközzel hányszor élt a GVH. A vállalkozások megtudhatják, hogy milyen előnyökkel jár a kartellek önkéntes felfedése, vagy hogyan lehet csökkenteni a kilátásba helyezett bírság mértékét. Szóba kerül az is, hogy a magyar nemzeti versenyhatóság hogyan került vezető szerepbe a közép- és kelet-európai régió versenyjogi képzése terén. A sorozat első adásának vendége dr. Tóth András, a GVH elnökhelyettese, a Versenytanács elnöke, aki a hazai versenyjog elmúlt évtizedbeli fejlődéséről, a Versenytanács szerepéről, a bírósági felülvizsgálatok tapasztalatairól, illetve a magyar és az uniós versenyjog kölcsönhatásairól osztja meg gondolatait.
A versenyjog iránt érdeklődők, a jogszerűségre törekvő vállalkozások és a megfontolt döntésekre törekvő fogyasztók a GVH honlapján, közösségi csatornáin és streaming-szolgáltatókon követhetik a versenyhatóság podcast-sorozatát. Az adások az alábbi elérhetőségeken hallgathatók meg:
https://gvh.hu/sajtoszoba/gvh-podcast
Kapcsolódó cikkeink
Óvatosabban toboroznak a cégek jelenleg, mint ahogyan azt év elején tervezték
Az átlagos jelentkezőszámok továbbra is különösen magasnak számítanak a magyarországi…
Tovább olvasom >Júliusban a GKI konjunktúra indexe enyhén csökkent
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >