Vénusz: a gondoskodás az alapanyagoknál kezdődik
Családunk iránti gondoskodást sokszor az ételeken keresztül fejezzük ki. Odafigyelünk, hogy mit honnan szerzünk be, válogatunk az ízletes gyümölcsök és zöldségek között, hogy csak a legszebbeket vigyük haza szeretteinknek. A Vénusz ugyanígy gondolkozik, és ezért kiemelt figyelmet fordít a minőségi étolaj előállításához szükséges alapanyagok beszerzésére. Erről tanúskodik az a logó is, amely mostantól számos Vénusz 100% napraforgó-étolaj csomagolását díszíti.
A fenntarthatóság egyre inkább begyűrűzik az otthonokba, így a konyhába is. A Vénusz számára kiemelten fontos, hogy az ízek mellett a felhasznált alapanyagokra és a környezetvédelemre is kellő figyelmet fordítson. Ennek az elkötelezettségnek az eredménye, hogy a Vénusz 100% napraforgó étolaj Magyarországon kategóriájában elsőként tudhatja magáénak az ISCC PLUS tanúsítványt, amely logó már a palackok címkéjét is büszkén díszíti.
Az ISCC PLUS egy vezető nemzetközi fenntarthatósági szabvány, amely garantálja, hogy a Vénusz előállításhoz szükséges alapanyag mennyiséget fenntartható gazdálkodásból szerzik be, illetve ellenőrzött folyamatokat biztosítanak a termőföldtől egészen a konyháig. Ez pedig nem csupán a fenntartható forrásból származó olajmag termesztését, hanem a fenntartható gazdaságok működését is ösztönözi. Így a Vénusz napraforgó-étolaj vásárlása során nem csupán a garantáltan magas minőségben lehetünk biztosak, hanem abban is, hogy olyan terméket vásárolunk, amellyel mi magunk is hozzájárulhatunk a fenntarthatósághoz és környezetünk védelméhez.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >Szennyeződés ellen, fenntarthatóság mellett
A tisztítószerek és takarítóeszközök piacán a fenntarthatóság, a technológiai fejlesztések…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >