Vending 2010
„Meghívjuk egy italra, ha megnézi reklámjainkat” – nem egy a közeljövőben játszódó sci-fi regényből származik az idézet, hanem ezen az elven alapul azoknak az italutomatáknak a működése, amelyeket az Apex japán cég tervez csatasorba állítani. Az elképzelések szerint az ital egy részének vagy egészének költségét a hirdetők állják majd.
A MediCafe elnevezésű vending automata (neve a média és a kávé elnevezésének kombinációja) az ital elkészítésének ideje alatt – körülbelül 30 másodperc – lejátszik egy hirdetést, majd a készterméket egy olyan papírpohárba tölti, amire ugyancsak a hirdető reklámja van nyomva. Az Apex 35 000 MediCafe automata telepítését tartja elképzelhetőnek; ezek nem az utcán fognak működni, hanem irodákban, bevásárlóközpontokban, kórházakban, iskolákban és út menti pihenőhelyeken.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rendhagyó Fórum a CEONET Klub és az Egyensúly Intézet együttműködésében
November 12-én a Zwack Ház Füves Bárjában rendezték meg azt…
Tovább olvasom >Cukorbetegség világnapja: metrómegállókban ellenőrizhetjük a vércukorszintünket
Utazás közben is tehetnek az egészségükért azok, akik november 14-én,…
Tovább olvasom >Szivárványból hajtogatott bagel – A nap videója
Színpompás másfél perces film arról, hogyan készül Brooklyn (és valószínűleg…
Tovább olvasom >