Vendégségben a POPAI magyar csoportjánál
A sajtótájékoztató előtti estén dr. Bernd Hallier találkozott az eladáshelyi kommunikációval foglalkozó szakemberek nemzetközi szervezete, a POPAI magyar csoportjának tagjaival. A nemrég alakult hazai POPAI első nyilvános rendezvényére közel ötven érdeklődő jött el. Pesti Tímea elnök, a HL Display Hungária igazgatója bevezetésként ismertette céljaikat. A világot behálózó, nemzetközi instore kommunikációs szervezet azért kívánja összefogni a gyártó-kereskedő-POS gyártó és szolgáltató cégeket, hogy a közös tapasztalat és tudás, valamint a nemzetközi szervezet tudásbázisa által nagyobb bevételekhez juttassa a tagokat, hogy jobban megtérüljenek a bolti aktivitásokra költött befektetések. A POPAI Magyarország alapító tagjai: Alfila, Béflex, Forma Display, Havasiné Kátai Ildikó, Heineken, HL Display, Karrier és Stílus, MekkoraPrint!, Nielsen, Promo Power, SPAR, Trade magazin.
A rendezvény következő előadójaként Máthé Szilvia, a düsseldorfi vásárképviselet igazgatója beszámolt az EuroShop kiállításegyüttes jelenlegi állásáról, valamint a kiállítás szakmai kísérőrendezvényeiről.
Az est főelőadója, Bernd Hallier professzor elismeréssel szólt előadásában a POPAI nemzetközi tekintélyéről. Bizonyíték rá, hogy az EuroShopon a szervezet 1100 négyzetméteren globális falut rendez be, ahol folyamatosan tartanak előadásokat a bolti eladásösztönzésről. Az új módszerek egy részét pedig mindjárt a gyakorlatban is bemutatják.
Nagy figyelemmel kísért előadásában a kölni vendég többek között rámutatott az eladáshely kialakításának új irányaira: 1. A korábbi szűk mozgást engedő, olykor zsúfolt boltokat felváltják a nagyvonalúan elrendezett, világos terek. 2. Amíg a tegnap vevői szinte versengtek egymással a polcon lévő áruért, addig a mai vásárló széles, kényelmes útvonalakat kedvel. 3. A tájékozódást nagybetűs feliratok szolgálják, főleg az oldalfalakon nagy, vonzó fotók tájékoztatják a vevőket, és keltenek érzelmeket, érdeklődést. 4. Az egyes részlegek közötti tájékozódást, a keresett áru megtalálását színrendszerek segítik. 5. Csökken a polcok magassága 1,60-1,80 méterre, hogy a vevők minél több árucikket lássanak, és áttekinthessék a kínálatot.
Az előadást beszélgetés követte, amelynek során nemcsak a hallgatóság kérdezett, hanem a meghívott vendég is érdeklődött a magyarországi változásokról.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >