Vendéglátóipari szakkiállításon erősödik a spanyol-magyar üzleti kapcsolat
A március 30-tól április 2-ig tartó madridi Salón Internacional Del Club De Gourmets vendéglátóipari szakkiállításon idén először vett részt Magyarország közösségi kiállítóként.
Tokaji borok, libamáj-készítmények és magyar szalámik mutatkoztak be a nemzetközi delikátesz-kiállításon, de a látogatók a magyar konyhaművészet ínyencségeivel is barátkozhattak a rendezvényen a vargabélestől és Csáky-rostélyosig. Magyarország az elmúlt években nyitott a spanyol piac felé, ennek köszönhetően az El Corte Inglés áruházláncba több mint száz termék listáztak már. A részvétel az egyik legnevesebb vendéglátóipari szakkiállításon csak tovább erősítheti a spanyol-magyar üzleti kapcsolatokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >Ausztriában lassult az infláció júniusban
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedése az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >