Vendéglátóipari szakkiállításon erősödik a spanyol-magyar üzleti kapcsolat
A március 30-tól április 2-ig tartó madridi Salón Internacional Del Club De Gourmets vendéglátóipari szakkiállításon idén először vett részt Magyarország közösségi kiállítóként.
Tokaji borok, libamáj-készítmények és magyar szalámik mutatkoztak be a nemzetközi delikátesz-kiállításon, de a látogatók a magyar konyhaművészet ínyencségeivel is barátkozhattak a rendezvényen a vargabélestől és Csáky-rostélyosig. Magyarország az elmúlt években nyitott a spanyol piac felé, ennek köszönhetően az El Corte Inglés áruházláncba több mint száz termék listáztak már. A részvétel az egyik legnevesebb vendéglátóipari szakkiállításon csak tovább erősítheti a spanyol-magyar üzleti kapcsolatokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >