Vendéglátóipari szakkiállításon erősödik a spanyol-magyar üzleti kapcsolat
A március 30-tól április 2-ig tartó madridi Salón Internacional Del Club De Gourmets vendéglátóipari szakkiállításon idén először vett részt Magyarország közösségi kiállítóként.
Tokaji borok, libamáj-készítmények és magyar szalámik mutatkoztak be a nemzetközi delikátesz-kiállításon, de a látogatók a magyar konyhaművészet ínyencségeivel is barátkozhattak a rendezvényen a vargabélestől és Csáky-rostélyosig. Magyarország az elmúlt években nyitott a spanyol piac felé, ennek köszönhetően az El Corte Inglés áruházláncba több mint száz termék listáztak már. A részvétel az egyik legnevesebb vendéglátóipari szakkiállításon csak tovább erősítheti a spanyol-magyar üzleti kapcsolatokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >