Vendéglátóipari szakkiállításon erősödik a spanyol-magyar üzleti kapcsolat
A március 30-tól április 2-ig tartó madridi Salón Internacional Del Club De Gourmets vendéglátóipari szakkiállításon idén először vett részt Magyarország közösségi kiállítóként.
Tokaji borok, libamáj-készítmények és magyar szalámik mutatkoztak be a nemzetközi delikátesz-kiállításon, de a látogatók a magyar konyhaművészet ínyencségeivel is barátkozhattak a rendezvényen a vargabélestől és Csáky-rostélyosig. Magyarország az elmúlt években nyitott a spanyol piac felé, ennek köszönhetően az El Corte Inglés áruházláncba több mint száz termék listáztak már. A részvétel az egyik legnevesebb vendéglátóipari szakkiállításon csak tovább erősítheti a spanyol-magyar üzleti kapcsolatokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >