Vendéglátóipari szakkiállításon erősödik a spanyol-magyar üzleti kapcsolat
A március 30-tól április 2-ig tartó madridi Salón Internacional Del Club De Gourmets vendéglátóipari szakkiállításon idén először vett részt Magyarország közösségi kiállítóként.
Tokaji borok, libamáj-készítmények és magyar szalámik mutatkoztak be a nemzetközi delikátesz-kiállításon, de a látogatók a magyar konyhaművészet ínyencségeivel is barátkozhattak a rendezvényen a vargabélestől és Csáky-rostélyosig. Magyarország az elmúlt években nyitott a spanyol piac felé, ennek köszönhetően az El Corte Inglés áruházláncba több mint száz termék listáztak már. A részvétel az egyik legnevesebb vendéglátóipari szakkiállításon csak tovább erősítheti a spanyol-magyar üzleti kapcsolatokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A gazdálkodókban bíznak a legjobban
Az EIT Food Consumer Observatory legfrissebb, 2024-es Food Trust Reportja…
Tovább olvasom >BMI: mérsékelt bővülés februárban
A 2024. évi tavaszi időszak mérsékelt bővülését követően június óta tartós…
Tovább olvasom >Újra növekedési pályán a biopiac
A globális biopiac 2023-ban újra növekedési pályára állt, elérve a…
Tovább olvasom >