(V)együnk egy kis hazait! – Magyar termelők az Auchan áruházakban
Magyar termelőket bemutató akciót szervez az Agrármarketing Centrum. A (V)együnk egy kis hazait! elnevezésű, az AUCHAN áruházakban megrendezésre kerülő akciósorozat nagy érdeklődésre számíthat a fogyasztók körében.
Az Agrármarketing Centrum idei marketingprogramjának több mint kétharmadát teszik ki a belföldi programok. Ezek lényegében azt célt szolgálják, hogy a belföldi élelmiszerek kiskereskedelmében a hazai termékek aránya közelítsen a 80%-hoz. Az intézmény keresi a lehetőséget a magyar termékek mind szélesebb körű áruházi belistázására, illetve további kampányok segítségével kívánja felhívni rájuk a fogyasztók figyelmét.
A megvalósítást szolgáló lépések egyike ez az akció, melynek ideje alatt az AUCHAN áruházak közül hat egységben 200 magyar termék részére – elsősorban friss áruknak – biztosítanak időszakos belistázást, továbbá beltéri másodlagos kihelyezést az áruházi bejáratoknál. Az akció népszerűségét jelzi, hogy átlagos szombati napon egy AUCHAN áruházban 11 ezer blokk készül.
A május 7-8. között rendezett kültéri mini-fesztiválokon az akcióban részt vevő Auchan áruházak parkolóiban a háztáji ízeket kedvelő érdeklődők nemcsak kenyérlángost, házi rétest, kürtöskalácsot, házi lekvárokat, pálinkát, borokat, sajtokat kóstolhatnak, vásárolhatnak, hanem a kézművesek zsűrizett termékei is bemutatkoznak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >