(V)együnk egy kis hazait!
Magyar termelőket bemutató akciót szervezett az Agrármarketing Centrum az Auchan áruházakban. A (V)együnk egy kis hazait! című akciósorozat nagy érdeklődésre számított a fogyasztók körében.Az akció ideje alatt az Auchan áruházak közül hat egységben 200 magyar termék részére – elsősorban friss áruknak – biztosítottak időszakos belistázást, továbbá beltéri másodlagos kihelyezést az áruházi bejáratoknál.
A május 7–8. között rendezett kültéri mini fesztiválokon az akcióban részt vevő Auchan áruházak parkolóiban a háztáji ízeket kedvelő érdeklődők nemcsak kenyérlángost, házi rétest, kürtöskalácsot, házi lekvárokat, pálinkát, borokat, sajtokat kóstolhattak, vásárolhattak, hanem a kézművesek zsűrizett termékei is bemutatkoztak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >