(V)együnk egy kis hazait!
Magyar termelőket bemutató akciót szervezett az Agrármarketing Centrum az Auchan áruházakban. A (V)együnk egy kis hazait! című akciósorozat nagy érdeklődésre számított a fogyasztók körében.Az akció ideje alatt az Auchan áruházak közül hat egységben 200 magyar termék részére – elsősorban friss áruknak – biztosítottak időszakos belistázást, továbbá beltéri másodlagos kihelyezést az áruházi bejáratoknál.
A május 7–8. között rendezett kültéri mini fesztiválokon az akcióban részt vevő Auchan áruházak parkolóiban a háztáji ízeket kedvelő érdeklődők nemcsak kenyérlángost, házi rétest, kürtöskalácsot, házi lekvárokat, pálinkát, borokat, sajtokat kóstolhattak, vásárolhattak, hanem a kézművesek zsűrizett termékei is bemutatkoztak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >