Végre műanyagmentesen!
Jó hír a Földnek és azoknak is, akik kevesebb műanyagot szeretnének használni a hétköznapok során! Az ALDI ugyanis még 2019-ben kivezet kínálatából számos, egyszer használatos plasztik terméket, többek között a műanyag evőeszközöket, poharakat, tányérokat és szívószálakat – és a műanyag fültisztító pálcikákat is. Az áruházlánc 140 magyarországi üzletében elérhető az OMBIA sajátmárkás fültisztító pálcikája, amely FSC-tanúsított papírból készült pálcikával kapható. Az ALDI ezzel a lépéssel éves szinten mintegy 24 tonnával csökkenti az üzleteiből kikerülő műanyagok mennyiségét, de a vállalat itt nem áll meg. Az idei grillszezonban már júniustól a készlet erejéig elérhetők az ALDI kínálatában olyan eldobható evőeszközök, poharak és tányérok, amelyek megújuló alapanyagokból készültek. A „Mellőzni. Újrafelhasználni. Újrahasznosítani” kampány keretében pedig 2025-re a saját márkás termékek esetében az ALDI 100%-ban újrahasznosítható csomagolóanyagot fog használni.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >Új koncepció-üzletet nyitott az ALDI Belgiumban
Új üzletet nyitott az ALDI a Brüsszel közeli Braine-l’Alleud városában,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >