Végre műanyagmentesen!
Jó hír a Földnek és azoknak is, akik kevesebb műanyagot szeretnének használni a hétköznapok során! Az ALDI ugyanis még 2019-ben kivezet kínálatából számos, egyszer használatos plasztik terméket, többek között a műanyag evőeszközöket, poharakat, tányérokat és szívószálakat – és a műanyag fültisztító pálcikákat is. Az áruházlánc 140 magyarországi üzletében elérhető az OMBIA sajátmárkás fültisztító pálcikája, amely FSC-tanúsított papírból készült pálcikával kapható. Az ALDI ezzel a lépéssel éves szinten mintegy 24 tonnával csökkenti az üzleteiből kikerülő műanyagok mennyiségét, de a vállalat itt nem áll meg. Az idei grillszezonban már júniustól a készlet erejéig elérhetők az ALDI kínálatában olyan eldobható evőeszközök, poharak és tányérok, amelyek megújuló alapanyagokból készültek. A „Mellőzni. Újrafelhasználni. Újrahasznosítani” kampány keretében pedig 2025-re a saját márkás termékek esetében az ALDI 100%-ban újrahasznosítható csomagolóanyagot fog használni.
Kapcsolódó cikkeink
Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >Több mint 60 háztartási és higiéniai termék ára csökken az ALDI-ban
A vásárlók igényeihez és a piaci környezethez igazodva újabb szakaszához…
Tovább olvasom >IGD: tovább erősödik a diszkontok szerepe
Az IGD legfrissebb, 2029-ig szóló ötéves előrejelzése szerint a diszkontláncok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Egy felmérés szerint a magyarok 36 százaléka tervez külföldi nyaralást az idén
A magyarok 36 százaléka tervez külföldi nyaralást az idén nyáron,…
Tovább olvasom >