Végre műanyagmentesen!
Jó hír a Földnek és azoknak is, akik kevesebb műanyagot szeretnének használni a hétköznapok során! Az ALDI ugyanis még 2019-ben kivezet kínálatából számos, egyszer használatos plasztik terméket, többek között a műanyag evőeszközöket, poharakat, tányérokat és szívószálakat – és a műanyag fültisztító pálcikákat is. Az áruházlánc 140 magyarországi üzletében elérhető az OMBIA sajátmárkás fültisztító pálcikája, amely FSC-tanúsított papírból készült pálcikával kapható. Az ALDI ezzel a lépéssel éves szinten mintegy 24 tonnával csökkenti az üzleteiből kikerülő műanyagok mennyiségét, de a vállalat itt nem áll meg. Az idei grillszezonban már júniustól a készlet erejéig elérhetők az ALDI kínálatában olyan eldobható evőeszközök, poharak és tányérok, amelyek megújuló alapanyagokból készültek. A „Mellőzni. Újrafelhasználni. Újrahasznosítani” kampány keretében pedig 2025-re a saját márkás termékek esetében az ALDI 100%-ban újrahasznosítható csomagolóanyagot fog használni.
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Glutént tartalmazhat: proteinszeletet hívott vissza az Aldi Magyarországon
Az Aldi Magyarország visszahívott egy népszerű proteinszeletet, miután kiderült, hogy…
Tovább olvasom >Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >