Végre egy innováció BTL-eseknek: megérkezett az új generációs reklámhordozó
Bemutatták az új magyar innovációt, a Luxroll névre hallgató hirdetéshordozó felületet, ami a mobil reklámhordozók piacán a már 3 évtizede elérhető és általánosan igen elterjedt roll-upra kínál egy korszerűbb alternatívát a vizuális megjelenítés területén.
Az integrált motor és LED fényforrás által körbe forgó és világító, percek alatt felállítható mobil LuxRoll a mai naptól elérhető a reklámszakma, illetve a kreatív felületek után érdeklődő megrendelők számára.
A marketing célú üzenetek kreatív tartalommal való megtöltése úgy, hogy az megragadja az egyén figyelmét, egyre nagyobb kihívást jelent a reklámszakembereknek. Kitűnni a tömegből nem egyszerű, és ebben a képi megjelenítésnek van a legnagyobb ereje. A Luxroll új generációs reklámeszköz, friss, ropogós csemegeként hat a reklámhordozók lassan megújuló piacán.
„Az elmúlt években a BTL piacot jellemezte a statikusság. Valahogy ide nehézkesebben szüremkedtek át a technikai innovációk. Még az óriásplakátok és citylightok területén újat tapasztalhattunk, de a beltéri megjelenítés, főleg a hordozható, könnyen átalakítható reklámhordozó felületek nem hoztak sok újat az elmúlt években. – mondta el Papp-Váry Árpád, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke és a Budapesti Metropolitan Egyetem dékánja rövid előadásában. „Még mindig az egyik marketing főbűn, hogy nem használjuk eléggé a technológiai újdonságokat. Pedig az adatalapú marketing, a perszonalizált marketing, a kreatív ötletek és a technológiai innovációk kombinációja az, ami igazán sikerre tud vezetni.”
LuxRoll: minden, ami a Roll-up, csak még több
Az emberek ingerküszöbének átlépéséhez egyre erősebb impulzusokra van szükség. Ha BTL termékről beszélünk, elsők között asszociálunk a roll-upra, mint a beltéri vizuális megjelenítés legalapvetőbb és legelterjedtebb eszközére. Jól esik a szemnek, de a befogadó közönség megszokta őket és fehérzajként reagál rá. Egy olyan friss, kreatív tartalomhordozó megjelenése, mint a Luxroll, innovatív formavilágával, továbbá a benne rejlő grafikai poénok lehetőségével merőben új felhasználói élményt, a megrendelő számára pedig üzleti sikert eredményez.
A LuxRoll 2 fő komponsensből áll: maga a LuxRoll vázszerkezete és a cserélhető, grafikát tartalmazó palást. A forgásiránya és sebessége mellett a fényereje is szabályozható. A termék nagy előnye a látványossága mellett, hogy a roll-uppal ellentétben minden irányból információt tartalmaz. Ráadásul a LuxRoll egyszeri megvásárlása után, elegendő csak a vázon lévő palástokat a kívánt tartalom szerint cserélni. A termék vezeték nélkül akkumulátorról is üzemeltethető, így bel- és kültéren bárhol szabadon térbe helyezhető, akár 2-3 perc alatt. A néhány mozdulattal cserélhető palástja vízálló, a vizuális tartalmat rendkívül látványosan, valódi fotóminőségben közvetíti. Több LuxRoll termék esetében lehetőség van a kreatív grafikai kombinációk kihasználására, amivel újabb lehetőségek nyílnak meg. Pl. egy élő fasor, vagy oszlopcsarnok szimulációja. A feltalálók úgy alakították ki a honlapon megtalálható palást szerkesztőfelületét, hogy a grafikusokon és ügynökségeken kívül, minden szakképzettség nélkül is tudja bárki a saját céljára felhasználni.
Mi is a receptje egy jól használható BTL terméknek?
A LuxRoll, mint a legtöbb nagyszabású innováció, egy baráti beszélgetésből nőtte ki magát. A feltaláló páros közül az egyik tag marketinges, míg a másik nyomdaipari háttérrel rendelkezik, így nem meglepő, hogy ez a csapat átérezte, milyen nagy igény lenne egy izgalmas, látványos, figyelemfelkeltő reklámhordozóra. Hamar kibővült a LuxRoll egy informatikussal, illetve egy világítástechnikával foglalkozó szakemberrel, akiknek gyakorlati tudása elengedhetetlenné vált a fejlesztés során. Az ötlet hamar megszületett, de a kivitelezéshez szükségük volt 1,5 év fejlesztésre és a GINOP pályázatára, aminek segítségével lehetnek ma itt.
„A Luxroll olyan hirtelen jelent meg lelki szemeink előtt, hogy a lelkes csapat rögtön fejest ugrott az ötlet kivitelezésébe. Ahhoz viszont, hogy egy igen magas minőségű terméket tudjunk kínálni, rengeteg munkára, energiára és kísérletezésre volt szükség. De megérte, mert – nagy megelégedésünkre mondhatom – olyan lett a termék, mint amit a kezdetekben megálmodtunk. Reméljük a fogyasztók is hamarosan személyesen megtapasztalják a termék előnyeit.” – mondta el Povázai György, a termék fejlesztője és koordinátora.
A LuxRoll nem csak az a termék, amire a reklámpiac régóta vágyott, hanem egy olyan megjelenítő eszköz, ami design és formatervezés szempontjából is újítást hozhat a rendezvények világába. A LuxRoll felhasználási lehetőségeinek csak a kreativitás szabhat határt, fesztiválokról kezdve esküvőkön keresztül a vállalati eseményekig a sokszínű lehetőségeivel, kifogyhatatlan tárháznak minősül.
Rendelés:
A termék 2020 januárjától érhető el, a rendeléseket már fogadják. Az árról, a bérlési lehetőségekről és pontos paraméterekről itt tájékozódhatnak: www.luxroll.hu
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >