Véget vet a Nike az új termékek éjszakai árusításának
A Nike a különböző éjszakai akciói kapcsán kialakuló áldatlan állapotok felszámolását kéri a legnagyobb kereskedelmi partnereitől.
A Wall Street Journal a cég boltokhoz eljuttatott közleményét idézi, amelyben a világ legnagyobb sportruházati gyártója arra szólítja fel a kereskedőket, hogy hagyjanak fel az új termékek esetében amúgy bevett szokásnak tekinthető, éjfélkor kezdődő értékesítésnek, ugyanis az ilyen alkalmakkor valóságos táborok verődnek össze az új cipők vásárlóiból, akik között nem ritka a pánik kialakulása sem. Az intézkedésnek megfelelően az üzleteknek le kell mondaniuk a népszerű időpontról, és a szokásos reggel 8 órai kezdéskor kell a legújabb sportszereket és kiegészítőket első ízben áruba bocsátaniuk, ezzel a cég szerint el lehet kerülni a nagyobb tömegek kialakulását.
A Wall Street Journal szerint a Nike lépését több erőszakos közelmúltbéli esemény előzte meg, így vissza akarják adni a kultúrált vásárlás élményét a legújabb termékekre vágyakozóknak. A lap példaként hoz fel egy februári esetet, amikor a Foot Locker kénytelen volt törölni egy kosárlabda cipő értékesítését, ugyanis a meghirdetett akcióra érkezett tömeget csak 100 rendőrrel sikerült megfékezni egy orladói bevásárlóközpont előtt. Tavaly decemberben pedig Seattle-ben kellett egy ezer fősre duzzadt tömegben egy embert letartóztatni, valamint paprika sprayt használni egy 20 főt számláló olyan verekedésben, amely a hajnali 4 órai nyitás előtt már dühödten várta a vásárlási lehetőséget. (Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >