Véget ért a XVIII. Coop Rally
Hajdúszoboszlón zárult az idei Coop Rally – Az idén 18. alkalommal megrendezett program Kelet-Magyarországot járta körbe.
A Master Good Kft. csapata nyerte a 18. alkalommal megrendezett Coop Rally-t, amelynek záró díjátadójára csütörtökön este került sor Hajdúszoboszlón. A minőségi, magyar élelmiszer-előállítást és termékeket népszerűsítő szakmai program keretében idén a mezőny Magyarország keleti felén látogatott meg hat meghatározó élelmiszeripari gyártó- és forgalmazó céget, valamint két COOP-tagvállalatot.
Dr. Nobilis Márton, élelmiszeriparért és kereskedelempolitikáért felelős államtitkár elmondta:
„A kormány rendkívül fontos feladata, hogy a magyar élelmiszerek arányát növelje. A Coop ebben élen jár, hiszen az üzleteikben több mint 80 százalékot tesznek ki a hazai élelmiszerek, a saját márkás termékeiknek pedig több mint 90 százaléka hazai gyártóknál készül. Ez egy óriási siker és egy óriási felelősség is a részükről, ahogy ugyanúgy az is, hogy eljussanak a legkisebb településekre is. Nekünk is az a célunk, hogy a legkisebb településeken is jó minőségű magyar élelmiszert vásárolhassanak az emberek, ne kelljen ezért bemenniük a nagyvárosba”
– hangsúlyozta az Agrárminisztérium államtitkára.
„Közös célunk, hogy a magyar élelmiszeripart erősítsük, és bemutassuk, hogy milyen magas színvonalat képviselnek a hazai élelmiszeripari termékek. Aki részt vett a Coop Rally két napján, az láthatta, hogy a meglátogatott hat élelmiszergyártó üzemben világszínvonalon termelnek. A tőlük beszerzett, boltjainkban forgalmazott termékeknek garantált a minősége”
– ezt már Pekó László, a Co-op Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke mondta, hozzátéve, hogy az idei Coop Rally-n a mezőny két, 2000 fő alatti kistelepülésre is ellátogatott, ahol bebizonyosodott, hogy ilyen lélekszámú településeken is színvonalas üzlet működtethető.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét a Borsodi Sörgyár sörfőzőinél vendégeskedett a Coop Rally mezőnye
Szeptember 12-én, közel egy évtized után ismét Bőcsre érkezett a…
Tovább olvasom >Az elmúlt két évben több mint 5000 új saját márkás terméket vezetett be az olaszországi Coop
Az olasz Coop Italia kiskereskedelmi szövetkezet az elmúlt két évben…
Tovább olvasom >Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál: egyre több látogató, nyitott pincék, családbarát programok, jószolgálat és parkavatás
Évről évre egyre többen látogatnak el a Budafoki Pezsgő- és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A kötelező akciókon túl – több mint 600 újabb termék árát stoppolta be a Tesco
A Tesco a kötelező akciózás kivezetése után is folyamatosan csökkenti…
Tovább olvasom >Papp Zsolt Györgyöt választották a NAK elnökének
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) 2024. szeptember 13-án tartotta országos…
Tovább olvasom >Ismét a Borsodi Sörgyár sörfőzőinél vendégeskedett a Coop Rally mezőnye
Szeptember 12-én, közel egy évtized után ismét Bőcsre érkezett a…
Tovább olvasom >