Véget ért a XVIII. Coop Rally
Hajdúszoboszlón zárult az idei Coop Rally – Az idén 18. alkalommal megrendezett program Kelet-Magyarországot járta körbe.
A Master Good Kft. csapata nyerte a 18. alkalommal megrendezett Coop Rally-t, amelynek záró díjátadójára csütörtökön este került sor Hajdúszoboszlón. A minőségi, magyar élelmiszer-előállítást és termékeket népszerűsítő szakmai program keretében idén a mezőny Magyarország keleti felén látogatott meg hat meghatározó élelmiszeripari gyártó- és forgalmazó céget, valamint két COOP-tagvállalatot.
Dr. Nobilis Márton, élelmiszeriparért és kereskedelempolitikáért felelős államtitkár elmondta:
„A kormány rendkívül fontos feladata, hogy a magyar élelmiszerek arányát növelje. A Coop ebben élen jár, hiszen az üzleteikben több mint 80 százalékot tesznek ki a hazai élelmiszerek, a saját márkás termékeiknek pedig több mint 90 százaléka hazai gyártóknál készül. Ez egy óriási siker és egy óriási felelősség is a részükről, ahogy ugyanúgy az is, hogy eljussanak a legkisebb településekre is. Nekünk is az a célunk, hogy a legkisebb településeken is jó minőségű magyar élelmiszert vásárolhassanak az emberek, ne kelljen ezért bemenniük a nagyvárosba”
– hangsúlyozta az Agrárminisztérium államtitkára.
„Közös célunk, hogy a magyar élelmiszeripart erősítsük, és bemutassuk, hogy milyen magas színvonalat képviselnek a hazai élelmiszeripari termékek. Aki részt vett a Coop Rally két napján, az láthatta, hogy a meglátogatott hat élelmiszergyártó üzemben világszínvonalon termelnek. A tőlük beszerzett, boltjainkban forgalmazott termékeknek garantált a minősége”
– ezt már Pekó László, a Co-op Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke mondta, hozzátéve, hogy az idei Coop Rally-n a mezőny két, 2000 fő alatti kistelepülésre is ellátogatott, ahol bebizonyosodott, hogy ilyen lélekszámú településeken is színvonalas üzlet működtethető.
Kapcsolódó cikkeink
Az Élelmiszermentő Központ adventi jótékonysági akciója
Az Élelmiszermentő Központ Nonprofit Kft. (ÉMK) az Agrárminisztérium támogatásával az…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Elindult a mézfogyasztást ösztönző kampány
Elindult a mézfogyasztást népszerűsítő idei kampány, amelynek középpontjában a hársméz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >