Véget ért a „magyar sertés” kampány
Lezárult az Agrármarketing Centrum idei „magyar sertés” kampánya, amely reklám-, PR-, és közösségi médiás kampányelemeket is tartalmazott. A kampány célja a magyar sertéshús vásárlásának előmozdítása, a tudatos vásárlás növelése volt.
Az Agrármarketing Centrum idei sertéskampánya ATL-, BTL-, PR-, és közösségi médiás eszközöket vonultatott föl annak érdekében, hogy előmozdítsa a magyar sertéshús vásárlását és növelje a tudatos vásárlók arányát a fogyasztók között. A televíziós kampány a korábbi „Válasszunk magyar terméket!” filmre építve nem annyira a magyar sertés minőségére, gasztronómiai értékeire koncentrált, mint inkább a patrióta vásárlást ösztönözte azzal, hogy bemutatta: miként járul hozzá a fogyasztó a magyar munkahelyek megőrzéséhez, ha magyar sertéshúst vásárol.
A hangsúlyos PR-kampány a női lapokat és a gasztronómiai portálokat célozta meg. Ennek keretében a kampány legfőbb üzenete az volt, hogy a magyar sertéshúst a takarmányok minősége az importhúsok fölé pozícionálja, mert az ilyen takarmánytól a magyar sertés zsírszövetei lazábbak lesznek, és könnyebben oldódnak a hőkezelés hatására. A mondanivalót mesterszakács, független szakállatorvos, valamint szakértő dietetikus tolmácsolta annak érdekében, hogy eloszlassák a sertéshús fogyasztásával kapcsolatos indokolatlan aggályokat.
Az ATL- és a PR-eszközöket egy markánsabb, jobbára férfiaknak szóló közösségi médiakampány egészítette ki, amelynek középpontjában a „Hentesnél evők baráti köre” nevű Facebook-közösség állt. Az oldal fel kívánja támasztani, meg kívánja erősíteni a hentesnél evés hagyományát. A csoporthoz eddig 119 tag csatlakozott, köztük több hentes, ami elegendő alapot jelent ahhoz, hogy a lap önálló életre kelve a kampány lezárulta után is hozzájáruljon a magyar sertéshús fogyasztásának növeléséhez – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >Sok a jelentkezés, mégis gyakran kihívást jelent a hatékony toborzás a hazai vállalatoknak
A magyarországi cégek munkaerő-menedzsmenttel kapcsolatos tapasztalatai és elképzelései csak minimális…
Tovább olvasom >