Véget ért a De Kuyper mixerversenye
Idén ötödik alkalommal rendezték meg a De Kuyper Best Bartender of the Year mixerversenyt.
A Magyar Bármixer Unió hivatalos versenynaptárában is jelölt megmérettetésen 24 fiatal koktélkeverő indult. A zsűri először az indulók szakmai felkészültségére volt kíváncsi, így egy teszt megírása után jöhettek csak az italok. Itt mindenki a kedvenc saját De Kuyper likőröket tartalmazó kreációját készíthette el, a koktélkeverés technikáját neves szakmai zsűri pontozta, majd a kóstoló zsűri az ízt és a díszítést értékelte. Az itt elért eredmények alapján a legjobb hat versenyző kerülhetett a döntőbe.
A végső győzelemért a döntőbe jutottaknak nem pusztán jó koktélt kellett keverni: egy-egy zsűritag ízlését kellett eltalálni, és annak megfelelő italt készíteni úgy, hogy közben szórakoztatni is kellett a „vendéget”. A versenyt megnyerő Csatlós Máté szerint ez volt a verseny legnehezebb része, hiszen improvizálni, szórakoztatni és tökéleteset alkotni kellett egyszerre. Mindezt ráadásul úgy, hogy az első helyre hajtó bartenderek amúgy is nagyfokú izgalmát egy bombariadó emelte még tovább. A verseny helyszínéül szolgáló bevásárlóközpontban ugyanis bombariadó volt, így a döntő közepén mindenkinek el kellett hagynia az épületet.
Szerencsére a szervezők kézben tartották a helyzetet: a versenyt átköltöztették egy mixeriskolába. A nagy izgalomra Morafcsik Péter, a Magyar Bármixer Unió alelnöke mindenkinek kevert egy Cuba Libre-t, hogy gyorsabban feloldódjon a közönség és a versenyzők is.
Miután az összes döntős végzett a mixeléssel, rövid tanácskozás után eredményt hirdettek a döntnökök. Eszerint harmadik helyen Keresztes Ferenc végzett, aki a közönségdíjat is elvitte, ezüstérmes lett Kovács Tibor, a legjobbnak pedig Csatlós Mátét ítélte a zsűri.
A Legjobb Íz kategóriájának győztese a 23 éves Orosz Ákos lett, aki Amerikából települt haza 7 hónapja, hogy a kint megszerzett tudását magyar fogásokkal bővítse. Mátéval együtt ő is nyert egy utat Hollandiába, meglátogathatja a De Kuyper gyárát. Mivel a két fiú nagyon jó barátságban van, extra díjnak értékelik, hogy együtt utazhatnak ki.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >