Véget érnek a Tesco Clubcard kedvezményei
Szeptember 11-én véget ér a Tesco Clubcard kedvezménysorozata, amely 5-15 százalékos árengedményeket biztosított a vásárlóknak.
A július 25. és szeptember 11. közötti akció keretében a vásárlók minden 6 ezer forint elköltése után virtuális matricákat gyűjthettek, de egyelőre nem tudni, hogy a kedvezmények folytatódnak-e a jövőben.
A Tesco eddig nem adott hivatalos információt arról, hogy visszavezetik-e a kedvezményeket. Addig is érdemes átnézni az applikációt, hogy a fel nem használt kuponok időben beválthatók legyenek.
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >