Vegán „next level meat” a Lidlben
Kizárólag növényi alapú, húspótló készítményekkel bővült a Lidl Magyarország termékkínálata. Az áruházlánc „Next Level Meat” saját márkanév alatt kifejlesztett új, 100 százalékban vegán termékei alternatív és klímabarát táplálkozást tesznek lehetővé, ezáltal is csökkentve az ökológiai lábnyomot.
A vállalat a változó fogyasztási szokásokat szem előtt tartva fejlesztette ki új „Next Level Meat” saját márkás termékcsaládját, hogy a növényi étrendet folytatók is megtalálják az áruházlánc kínálatában a számukra megfelelő terméket. A vegán burgerpogácsa és a darált készítmény 100%-ban vegán termék, ami fehérjében gazdag alapanyagok: zöldborsó-, búza- és szójafehérje felhasználásával készül. Az új termékcsalád tagjai nemcsak a vegán és vegetáriánus, hanem a húsmentes fogyasztók számára nyújtanak alternatívát.
„Fontosnak tartjuk, hogy ezen termékekkel bővülő termékkínálatunkkal megkönnyítsük a vegán és vegetáriánus táplálkozással élők számára étrendjük változatossá tételét.” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A Next Level Meat termékek 100%-ban karbonsemlegesek
Az említett vegán termékek előállítása során a termelők és a feldolgozók minimalizálták a környezetet terhelő hatásokat, így a lehető legkisebbre csökkentették a vízfogyasztást és megtakarítottak számos olyan erőforrást, amelyek felhasználása az állati eredetű termékek gyártásánál elkerülhetetlen. Egy független kutatóintézet kimutatása szerint a „Next Level Meat” termékek előállítása sokkal kisebb CO2 kibocsátással jár. A hagyományos marhahúsból készült darált hús és hamburgerpogácsa előállítása során keletkező CO2 mennyiség alig egy tizede, 9%-a kerül a légkörbe az újonnan fejlesztett termékek gyártása során.
„Működésünk egyre több pontján érvényesítjük a fenntarthatósági szempontokat. Az új vegán termékcsalád kifejlesztésével most az alternatív és klímabarát táplálkozás lehetőségét kínáljuk, hogy az emberi fogyasztás ezzel is kisebb ökológiai lábnyomot hagyjon.” – tette hozzá Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A Lidl célja, hogy a „Next Level Meat” termékek előállítása során keletkező CO2 kibocsátást teljesen semlegesítse. Az áruházlánc és beszállító partnerei a karbonsemlegesség érdekében a ClimatePartner szervezettel együttműködve klímavédelmi projekteket támogatnak. Ezek a programok csökkentik az üvegházhatású gázok káros hatását, így ellensúlyozható a vegán termékekhez köthető csekély kibocsátás is. A klímavédelmi akciókról további információ érhető el a „Next Level Meat” termékek csomagolásán található QR-kódokon keresztül.
A projektről bővebb információ az áruházlánc honlapján érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >K&H innovációs index: mélyponton a magyar vállalati innováció
A K&H innovációs index 2024 második félévi eredményei a hazai…
Tovább olvasom >Jelentős minimálbér-emelés várható Magyarországon: 2027-re 374 ezer forint lesz a bruttó összeg
Jövőre 9 százalékkal, 2026-ban 13 százalékkal, 2027-ben pedig további 14…
Tovább olvasom >