Védjegyhasználati jog 19 SPAR Regnum terméknek
A SPAR 19 frisshús terméke nyerte el a Magyar Termék védjegyhasználati jogát a Magyar Termék Nonprofit Kft. tanúsítási eljárásán. A tanúsítvány garantálja, hogy valamennyi sertést idehaza nevelték fel és vágták le, a feldolgozás minden lépése itthon történt, és a felhasznált alapanyagok kizárólag Magyarországról származnak.
– Azzal, hogy elnyertük a Magyar Termék védjegyhasználati jogot, tovább tudjuk erősíteni a bizalmat a vásárlóinkban. Büszkék vagyunk arra, hogy a bicskei húsüzemünk nemcsak nemzetközileg elismert szaktudással rendelkezik, de a magyar beszállítóink segítségével a húsipar kiemelt szereplői is vagyunk – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontja 16 éve kezdte meg működését. A tavalyi évben mintegy 13,5 millió kilogramm bontott sertést dolgozott fel a húsüzem, s mintegy 12,13 millió kilogramm saját márkás terméket állított elő S-Budget, SPAR, SPAR Premium és Regnum márkanév alatt, a SPAR országos hálózata számára.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. és a SPAR között még 2017-ben kezdődött meg az együttműködés. A vállalat számára kiemelten fontos, hogy választékában meghatározó szerephez jussanak a hazai termelők által előállított és magas színvonalat képviselő termékek. A védjeggyel elismert saját márkás termékek száma évről évre folyamatosan nőtt: 2017-ben 15, 2018-ban 17, 2019-ben 41 és idén már 44 új védjegyes saját márkás termék szerepel a kiskereskedelmi áruházlánc termékkínálatában.
//
Kapcsolódó cikkeink
Különleges matricagyűjtő albummal tért vissza Garfield a SPAR és INTERSPAR áruházakba
A világ legkülönlegesebb állatait bemutató új matricás albummal, az Állati…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >További cikkeink
Változó piaci környezetben is stabil növekedéssel zárta az évet az AutoWallis Csoport
8 százalékkal több gépjárművet értékesített 2024-ben az AutoWallis Csoport, ezzel…
Tovább olvasom >Felvásárolja a L’Oréal a koreai Dr.G bőrápolási márkát
Megállapodást írt alá a L’Oréal Groupe a Gowoonsesang Cosmetics Co.,…
Tovább olvasom >Csaknem 50 ezer darab csokoládét, játékot és írószert gyűjtött a Mátrix Közhasznú Alapítvány
Csaknem 50 ezer darab csokoládét, játékot és írószert gyűjtött a…
Tovább olvasom >