A védjegy útbaigazítja a fogyasztót
– A 2017-es Magyar Termék Nagydíjra egy olyan termékcsaládunkkal pályáztunk, melynek minden tagja MÉKISZ „Tanúsított Minőség” védjeggyel rendelkezik – ismerteti Szép Judit, a BioCo Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója. – Ez azt jelenti, hogy a termék minősége és megbízhatósága az azonos vagy hasonló termékek kínálatában lényegesen jobban garantált. Jelenleg a BioCo az egyetlen étrend-kiegészítőket gyártó cég, melynek 10-féle terméke viseli a MÉKISZ védjegyét.
Szép Judit
BioCo Magyarország
ügyvezető igazgató
Az étrend-kiegészítők rendkívül széles kínálatában a fogyasztó számára nehéz az eligazodás. Szinte kizárólag az ár és a csomagolás alapján választ, melyek nem feltétlenül tükrözik az adott termék minőségét. A Magyar Termék Nagydíj védjegy használatával célunk, hogy segítsük a minőségi termékek kiválasztását. Jelenleg egy új termékcsalád fejlesztésén is dolgozunk, amely kifejezetten egyedinek számít majd a piacon. A BioCo-nál kizárólag magas minőségű, gondosan kiválasztott hatóanyagokból felépített termékeket állítunk elő. Számunkra a minőségi gyártás, a fogyasztók igényeinek maximális kiszolgálása a legfontosabb cél. //
Kapcsolódó cikkeink
Magazin: Magyar Termék Nagydíjas lett a Coop Rally
Magyar Termék Nagydíjjal jutalmazták a magyar élelmiszer-előállítást a figyelem középpontjába…
Tovább olvasom >Magazin: Hazai pulykahús, hazai értékek
A Gallicoop – mint értékteremtő vállalat – az elmúlt évtizedekben…
Tovább olvasom >Magyar Termék Nagydíjat kapott a Rondo Hullámkartongyártó Kft. terméke
A Rondo Hullámkartongyártó Kft. szaloncukorgyűjtő és -kínáló doboza elnyerte az idén 20. alkalommal…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >