A védjegy útbaigazítja a fogyasztót
– A 2017-es Magyar Termék Nagydíjra egy olyan termékcsaládunkkal pályáztunk, melynek minden tagja MÉKISZ „Tanúsított Minőség” védjeggyel rendelkezik – ismerteti Szép Judit, a BioCo Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója. – Ez azt jelenti, hogy a termék minősége és megbízhatósága az azonos vagy hasonló termékek kínálatában lényegesen jobban garantált. Jelenleg a BioCo az egyetlen étrend-kiegészítőket gyártó cég, melynek 10-féle terméke viseli a MÉKISZ védjegyét.
Szép Judit
BioCo Magyarország
ügyvezető igazgató
Az étrend-kiegészítők rendkívül széles kínálatában a fogyasztó számára nehéz az eligazodás. Szinte kizárólag az ár és a csomagolás alapján választ, melyek nem feltétlenül tükrözik az adott termék minőségét. A Magyar Termék Nagydíj védjegy használatával célunk, hogy segítsük a minőségi termékek kiválasztását. Jelenleg egy új termékcsalád fejlesztésén is dolgozunk, amely kifejezetten egyedinek számít majd a piacon. A BioCo-nál kizárólag magas minőségű, gondosan kiválasztott hatóanyagokból felépített termékeket állítunk elő. Számunkra a minőségi gyártás, a fogyasztók igényeinek maximális kiszolgálása a legfontosabb cél. //
Kapcsolódó cikkeink
Magazin: Magyar Termék Nagydíjas lett a Coop Rally
Magyar Termék Nagydíjjal jutalmazták a magyar élelmiszer-előállítást a figyelem középpontjába…
Tovább olvasom >Magazin: Hazai pulykahús, hazai értékek
A Gallicoop – mint értékteremtő vállalat – az elmúlt évtizedekben…
Tovább olvasom >Magyar Termék Nagydíjat kapott a Rondo Hullámkartongyártó Kft. terméke
A Rondo Hullámkartongyártó Kft. szaloncukorgyűjtő és -kínáló doboza elnyerte az idén 20. alkalommal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >