Vásárol a Carrefour
A francia Carrefour e-kereskedelmi működésének felpörgetése jegyében megállapodott az irodaházakban dolgozó alkalmazottaknak való ebédszállításra szakosodott Dejboxszal. A körülbelül 300 főt foglalkoztató Dejbox 2019. évi forgalma becslések szerint 20 millió euróra rúgott, amivel a vállalat – állítása szerint – a félreeső irodaházakba ebédet szállító legnagyobb online vállalkozás lett.
A lánc tovább terjeszkedik az online élelmiszer-kereskedelem terén is: megszerezte a Potager City subscription box, azaz előfizetéses zöldség- és gyümölcsdobozokat értékesítő vállalatot. A lyoni központú cég Potager City 110 főt alkalmaz, és több mint 100 000 vásárlót szolgál ki Franciaország 350 városában. A vásárlók hetente három, 10,90 és 16,90 eurós árú különböző doboz közül választhatnak a weboldalon vagy egy applikáción keresztül.//
Kapcsolódó cikkeink
Okos bevásárlókocsi rendszert vezetett be a Carrefour Romániában
Új digitális megoldással forradalmasítja a vásárlási élményt a Carrefour Romániában:…
Tovább olvasom >Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >Falusi romantika Budapest szívében: megnyitott a Puli és Juhász pesti csárda a belvárosban
Harcsapaprikás, túrós csusza és aranygaluska – juhászbölcsességgel tálalva, puli-lelkesedéssel fűszerezve.…
Tovább olvasom >