Vásárol a Carrefour
A francia Carrefour e-kereskedelmi működésének felpörgetése jegyében megállapodott az irodaházakban dolgozó alkalmazottaknak való ebédszállításra szakosodott Dejboxszal. A körülbelül 300 főt foglalkoztató Dejbox 2019. évi forgalma becslések szerint 20 millió euróra rúgott, amivel a vállalat – állítása szerint – a félreeső irodaházakba ebédet szállító legnagyobb online vállalkozás lett.
A lánc tovább terjeszkedik az online élelmiszer-kereskedelem terén is: megszerezte a Potager City subscription box, azaz előfizetéses zöldség- és gyümölcsdobozokat értékesítő vállalatot. A lyoni központú cég Potager City 110 főt alkalmaz, és több mint 100 000 vásárlót szolgál ki Franciaország 350 városában. A vásárlók hetente három, 10,90 és 16,90 eurós árú különböző doboz közül választhatnak a weboldalon vagy egy applikáción keresztül.//
Kapcsolódó cikkeink
Csatlakozott a Knuspr a svájci Markant hálózathoz
Az európai kizárólag online forgalmazó élelmiszer-kereskedők közül a németországi Knuspr…
Tovább olvasom >Versenyfutás az idővel
Az FMCG-szektor elvárásai komoly terhet jelentenek a szolgáltatók számára. A…
Tovább olvasom >Öt mikrotrend, amely átírja a zöld állítások stratégiáját
Ahogy a fenntarthatósági kommunikáció érettebbé válik, úgy tűnnek el a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Romlott a gazdasági hangulatindex az EU-ban és az euróövezetben augusztusban, Magyarországon javult
Romlott a gazdasági hangulatindex az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >Augusztusban négyhavi csúcsára ért fel a GKI konjunktúra indexe
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >A GVH állítja: minden elköltött 100 forintból legalább 70 a multiké
A multinacionális kiskereskedelmi láncok uralják a 8400 milliárd forint bruttó…
Tovább olvasom >