Vásárol a Carrefour
A francia Carrefour e-kereskedelmi működésének felpörgetése jegyében megállapodott az irodaházakban dolgozó alkalmazottaknak való ebédszállításra szakosodott Dejboxszal. A körülbelül 300 főt foglalkoztató Dejbox 2019. évi forgalma becslések szerint 20 millió euróra rúgott, amivel a vállalat – állítása szerint – a félreeső irodaházakba ebédet szállító legnagyobb online vállalkozás lett.
A lánc tovább terjeszkedik az online élelmiszer-kereskedelem terén is: megszerezte a Potager City subscription box, azaz előfizetéses zöldség- és gyümölcsdobozokat értékesítő vállalatot. A lyoni központú cég Potager City 110 főt alkalmaz, és több mint 100 000 vásárlót szolgál ki Franciaország 350 városában. A vásárlók hetente három, 10,90 és 16,90 eurós árú különböző doboz közül választhatnak a weboldalon vagy egy applikáción keresztül.//
Kapcsolódó cikkeink
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók…
Tovább olvasom >Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >