Vásárlói közreműködéssel gyűjtött több mint 19 millió forintot a PENNY
Ismét sikeres adománygyűjtő kampány zárult le a PENNY-nél! A kiskereskedelmi áruházlánc immár 15 éve segíti az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítvány munkáját. A legutóbbi sikeres akciójának eredményeképpen a vállalat a vásárlók közreműködésével összegyűjtött több mint 19 millió forintból egy beteg gyermekek szállítására alkalmas mikrobuszt vásárolt a szervezetnek.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/12/Vasarloi_kozremukodessel_gyujtott_tobb_mint_15_millio_forintot_a_PENNY.jpg)
A vállalat egy mikrobuszt vásárol az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítványnak
A PENNY-nél a kezdetektől fogva kiemelten fontos terület a társadalmi felelősségvállalás, amelynek elválaszthatatlan részét képezi a jó ügyek támogatása. Az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítvánnyal másfél évtizede tartó együttműködése során a vállalat eddig több mint 100 millió forintot adományozott a szervezetnek. A vásárlókkal közös felajánlásokon keresztül legfőképp kiemelt fontosságú orvosi műszerek beszerzésével és az alapítvány autóparkjának megújításával, bővítésével járultak hozzá a legkisebb betegek gyógyításához. A legutóbbi jótékonysági akció november végén kezdődődött, és 10 millió forint összegyűjtését tűzték ki célul, amihez az emblémával megjelölt árucikkek megvásárlásával minden termék után 20 forinttal járulhattak hozzá a PENNY üzletekben vásárlók.
„Büszkék vagyunk rá, hogy immáron 15 éve segíthetjük közösen az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítvány nemes céljainak megvalósulását. A mindössze egyetlen hét leforgása alatt összegyűlt összegből a vállalat egy, a beteg gyermekek szállítását megkönnyítő mikrobuszt vásárol az alapítvány számára. Ráadásul, az eredetileg tervezett összeget is sikerült túlszárnyalni, hiszen több mint 19 millió forint gyűlt össze. Ez a fantasztikus dolog nem valósulhatott volna meg a vásárlóink közreműködése nélkül, így nekik is szeretnénk köszönetet mondani”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Takácsné Stalter Judit, az alapítvány elnöke szintén a kiskereskedelmi áruházlánc, valamint a hűséges vásárlók nemes célú összefogásának teremtő erejét emelte ki:
„Ha együtt segítünk, minden sikerül! – így szól az alapítványunk mottója, amelynek érvényessége most a PENNY, illetve a vásárlók összefogásának köszönhetően újfent bizonyosságot nyert. Ez a támogatói program azért is különleges, mert több százezer ember részvételével zajlott, ezért a köszönetnyilvánítás mindenkit illet szerte az országban.”
Kapcsolódó cikkeink
Új csomagolást kaptak a PENNY népszerű termékei
Júliustól új köntösbe bújt a két népszerű sajátmárkás termékcsalád, a…
Tovább olvasom >Csehországban közösen fejleszt elektromosautó-töltő infrastruktúrát a Billa, a Penny és a Shell
Stratégiai partnerséget kötött a Billa, a Penny és a Shell…
Tovább olvasom >Már fillérekért elérhető a csemegekukorica
2024 egyértelműen az időjárás és piaci változások éve a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >