Vásárlói igényekhez alakított nyitvatartás a Tesco áruházakban
A vasárnapi újranyitás óta a Tesco folyamatosan követi a vásárlói visszajelzéseket, és az igények figyelembevételével módosítja áruházainak nyitvatartási idejét. Június 5-től 7 hipermarket ismét éjjel-nappal várja a vásárlókat. A nyári időszakban pedig a 11 balatoni áruház meghosszabbított nyitvatartással működik.
A vállalat gyorsan alkalmazkodott az áprilisban megváltozott piaci környezethez: a boltzár eltörléséről szóló jogszabály hatályba lépését követő első vasárnapon 147, míg egy héttel később már mind a 208 hazai áruház és a Tesco Online Bevásárlás is működött. „Az emberek örömmel fogadták az újranyitást, azonban a vásárlási szokások visszaállása akár hónapokig is eltarthat, így a hosszú távon fenntartható működést a vásárlók visszajelzéseit figyelembe véve, a tapasztalatoknak megfelelően alakítjuk majd ki” – mondta Pálinkás Zsolt, a Tesco-Global Áruházak Zrt. működési ügyvezető igazgatója.
A vállalat folyamatosan vizsgálja az éjszakai újranyitás lehetőségét. Az első vásárlói kutatások eredményei alapján június 1-jétől 7 hipermarket ismét a korábban megszokott non-stop várja a vásárlókat. „Ha csak egy gyors bevásárlásra van szükség vasárnap, de a vásárlók ragaszkodnak a Tesco hipermarketekben kapható termékek minőségéhez és árához, a szupermarketek és Expresszek is kiváló lehetőséget nyújtanak számukra, ezért júniustól 4 kényelmi formátumú áruházunk az eddigi 22 óra helyett 24 óráig tart nyitva a hét minden napján” – tette hozzá Pálinkás Zsolt.
Az áruházlánc felkészült a nyári időszakban várható megemelkedett forgalomra is: augusztus 31-ig országszerte 23 hipermarketben és kényelmi formátumú áruházban meghosszabbított szezonális nyitvatartás segíti a vásárlókat. A Balatonon július 1-től 6 áruház éjjel-nappal, 1 kényelmi formátumú áruház minden nap 05:00-tól 24:00-ig, míg június 1-től 4 hasonló kategóriájú üzlet 06:00-tól 22:00-ig áll a vásárlók rendelkezésére.
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >