Vásárlói igényekhez alakított nyitvatartás a Tesco áruházakban
A vasárnapi újranyitás óta a Tesco folyamatosan követi a vásárlói visszajelzéseket, és az igények figyelembevételével módosítja áruházainak nyitvatartási idejét. Június 5-től 7 hipermarket ismét éjjel-nappal várja a vásárlókat. A nyári időszakban pedig a 11 balatoni áruház meghosszabbított nyitvatartással működik.
A vállalat gyorsan alkalmazkodott az áprilisban megváltozott piaci környezethez: a boltzár eltörléséről szóló jogszabály hatályba lépését követő első vasárnapon 147, míg egy héttel később már mind a 208 hazai áruház és a Tesco Online Bevásárlás is működött. „Az emberek örömmel fogadták az újranyitást, azonban a vásárlási szokások visszaállása akár hónapokig is eltarthat, így a hosszú távon fenntartható működést a vásárlók visszajelzéseit figyelembe véve, a tapasztalatoknak megfelelően alakítjuk majd ki” – mondta Pálinkás Zsolt, a Tesco-Global Áruházak Zrt. működési ügyvezető igazgatója.
A vállalat folyamatosan vizsgálja az éjszakai újranyitás lehetőségét. Az első vásárlói kutatások eredményei alapján június 1-jétől 7 hipermarket ismét a korábban megszokott non-stop várja a vásárlókat. „Ha csak egy gyors bevásárlásra van szükség vasárnap, de a vásárlók ragaszkodnak a Tesco hipermarketekben kapható termékek minőségéhez és árához, a szupermarketek és Expresszek is kiváló lehetőséget nyújtanak számukra, ezért júniustól 4 kényelmi formátumú áruházunk az eddigi 22 óra helyett 24 óráig tart nyitva a hét minden napján” – tette hozzá Pálinkás Zsolt.
Az áruházlánc felkészült a nyári időszakban várható megemelkedett forgalomra is: augusztus 31-ig országszerte 23 hipermarketben és kényelmi formátumú áruházban meghosszabbított szezonális nyitvatartás segíti a vásárlókat. A Balatonon július 1-től 6 áruház éjjel-nappal, 1 kényelmi formátumú áruház minden nap 05:00-tól 24:00-ig, míg június 1-től 4 hasonló kategóriájú üzlet 06:00-tól 22:00-ig áll a vásárlók rendelkezésére.
Kapcsolódó cikkeink
95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >Az IKEA új Mobil Átvételi Pontjai közelebb hozzák az otthon kényelmét
Újabb lépést tett az IKEA annak érdekében, hogy a vásárlók…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >