Vásárlói igényekhez alakított nyitvatartás a Tesco áruházakban
A vasárnapi újranyitás óta a Tesco folyamatosan követi a vásárlói visszajelzéseket, és az igények figyelembevételével módosítja áruházainak nyitvatartási idejét. Június 5-től 7 hipermarket ismét éjjel-nappal várja a vásárlókat. A nyári időszakban pedig a 11 balatoni áruház meghosszabbított nyitvatartással működik.
A vállalat gyorsan alkalmazkodott az áprilisban megváltozott piaci környezethez: a boltzár eltörléséről szóló jogszabály hatályba lépését követő első vasárnapon 147, míg egy héttel később már mind a 208 hazai áruház és a Tesco Online Bevásárlás is működött. „Az emberek örömmel fogadták az újranyitást, azonban a vásárlási szokások visszaállása akár hónapokig is eltarthat, így a hosszú távon fenntartható működést a vásárlók visszajelzéseit figyelembe véve, a tapasztalatoknak megfelelően alakítjuk majd ki” – mondta Pálinkás Zsolt, a Tesco-Global Áruházak Zrt. működési ügyvezető igazgatója.
A vállalat folyamatosan vizsgálja az éjszakai újranyitás lehetőségét. Az első vásárlói kutatások eredményei alapján június 1-jétől 7 hipermarket ismét a korábban megszokott non-stop várja a vásárlókat. „Ha csak egy gyors bevásárlásra van szükség vasárnap, de a vásárlók ragaszkodnak a Tesco hipermarketekben kapható termékek minőségéhez és árához, a szupermarketek és Expresszek is kiváló lehetőséget nyújtanak számukra, ezért júniustól 4 kényelmi formátumú áruházunk az eddigi 22 óra helyett 24 óráig tart nyitva a hét minden napján” – tette hozzá Pálinkás Zsolt.
Az áruházlánc felkészült a nyári időszakban várható megemelkedett forgalomra is: augusztus 31-ig országszerte 23 hipermarketben és kényelmi formátumú áruházban meghosszabbított szezonális nyitvatartás segíti a vásárlókat. A Balatonon július 1-től 6 áruház éjjel-nappal, 1 kényelmi formátumú áruház minden nap 05:00-tól 24:00-ig, míg június 1-től 4 hasonló kategóriájú üzlet 06:00-tól 22:00-ig áll a vásárlók rendelkezésére.
Kapcsolódó cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Együtt okosodtunk (1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember 23–27.…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok egyek, de csatornánként másak a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >Black Friday másképp: görbe tükröt tart az Euronics új kampánya
Új forgatókönyvvel és filozófiával készül az idei Black Friday-szezonra az…
Tovább olvasom >Terjeszkedik a Scruton kávézólánc: több Libri könyvesboltban váltják a Café Frei egységeit
A 2020-ban alapított Scruton kávézólánc az idei évben jelentős terjeszkedésbe…
Tovább olvasom >