Vásárlói igényekhez alakított nyitvatartás a Tesco áruházakban
A vasárnapi újranyitás óta a Tesco folyamatosan követi a vásárlói visszajelzéseket, és az igények figyelembevételével módosítja áruházainak nyitvatartási idejét. Június 5-től 7 hipermarket ismét éjjel-nappal várja a vásárlókat. A nyári időszakban pedig a 11 balatoni áruház meghosszabbított nyitvatartással működik.
A vállalat gyorsan alkalmazkodott az áprilisban megváltozott piaci környezethez: a boltzár eltörléséről szóló jogszabály hatályba lépését követő első vasárnapon 147, míg egy héttel később már mind a 208 hazai áruház és a Tesco Online Bevásárlás is működött. „Az emberek örömmel fogadták az újranyitást, azonban a vásárlási szokások visszaállása akár hónapokig is eltarthat, így a hosszú távon fenntartható működést a vásárlók visszajelzéseit figyelembe véve, a tapasztalatoknak megfelelően alakítjuk majd ki” – mondta Pálinkás Zsolt, a Tesco-Global Áruházak Zrt. működési ügyvezető igazgatója.
A vállalat folyamatosan vizsgálja az éjszakai újranyitás lehetőségét. Az első vásárlói kutatások eredményei alapján június 1-jétől 7 hipermarket ismét a korábban megszokott non-stop várja a vásárlókat. „Ha csak egy gyors bevásárlásra van szükség vasárnap, de a vásárlók ragaszkodnak a Tesco hipermarketekben kapható termékek minőségéhez és árához, a szupermarketek és Expresszek is kiváló lehetőséget nyújtanak számukra, ezért júniustól 4 kényelmi formátumú áruházunk az eddigi 22 óra helyett 24 óráig tart nyitva a hét minden napján” – tette hozzá Pálinkás Zsolt.
Az áruházlánc felkészült a nyári időszakban várható megemelkedett forgalomra is: augusztus 31-ig országszerte 23 hipermarketben és kényelmi formátumú áruházban meghosszabbított szezonális nyitvatartás segíti a vásárlókat. A Balatonon július 1-től 6 áruház éjjel-nappal, 1 kényelmi formátumú áruház minden nap 05:00-tól 24:00-ig, míg június 1-től 4 hasonló kategóriájú üzlet 06:00-tól 22:00-ig áll a vásárlók rendelkezésére.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Akár már 250 forinttal is segíthetünk a rászorulókon – ismét kuponos adománygyűjtés a Tesco áruházakban
15. alkalommal csatlakozott a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtéséhez.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >