Vásárlásösztönző applikációt támogat a tőkebefektetési alap
Vásárlásösztönző alkalmazás piacra lépését támogatja a Széchenyi Tőkebefektetési Alap (SZTA), a 60 millió forintos befektetéssel elsősorban a startup IT-cég mobilalkalmazásának továbbfejlesztését és magyarországi elterjesztését finanszírozza.
A Széchenyi Tőkealap-kezelő Zrt. keddi tájékoztatása szerint az alap azért fektetett kockázati tőkét az innovatív mobilalkalmazásokat fejlesztő Bconhunt Kft.-be, mert a 2014-es alapítású szegedi startup cég Magyarországon egyedülálló mobil alapú vásárlásösztönző megoldásokat fejleszt.
Fő terméke, a 2016 júniusától elérhető Bconshop a vásárlók és a kiskereskedelmi vállalkozások számára is számos előnyt nyújt: a vevők kizárólag az érdeklődési körükbe tartozó ajánlatokkal találkoznak, amikor az adott üzletek környékén vannak, az üzletek pedig alacsony költséggel üzemeltethető rendszeren keresztül szólíthatják meg célközönségüket, a személyes adatok ismerete nélkül.
A közlemény szerint a vállalkozás Magyarországon még nem létező területen kíván betörni a hazai kiskereskedelmi piacra. Az SZTA elsősorban a menedzsment felkészültsége és a projekt kiskereskedelemre gyakorolt pozitív hatása miatt döntött a befektetés mellett.
Csuhaj V. Imre, a tőkealap-kezelő elnök-vezérigazgatója elmondta, az alapkezelő már szinte az összes kihelyezhető tőkéjét befektette, így több ígéretes üzleti tervre is kénytelenek volt nemet mondani. A tapasztalatok szerint a kkv-szektor még több tízmilliárd forintnyi kockázati tőkét tudna felhasználni – hangsúlyozta az elnök-vezérigazgató.
A Széchenyi Tőkealap-kezelő Zrt. feladata a Széchenyi Tőkebefektetési Alap 14 milliárd forintos forrásának eljuttatása a magyar kis- és középvállalkozói szektornak. Az alap 85 százaléka európai uniós forrásból származik, 15 százaléka magyar állami forrás.
Az SZTA idáig csaknem 13 milliárd forint összegre szerződött, amivel mintegy 90 magyar vállalkozás fejlődéséhez tudott forrást biztosítani. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Egymilliárd dollárt tervez befektetni a Coca-Cola Nigériában
A Coca-Cola bejelentette, hogy az elkövetkező öt évben 1 milliárd…
Tovább olvasom >Egy tv-show is befolyásolhatja a gazdasági kultúrát – Máté Krisztina a legújabb FutureTalks podcastban
Máté Krisztina, az ismert televíziós személyiség több, mint 15 éve…
Tovább olvasom >K&H: több mint 50 százalékos gyarapodás a befektetéseknél
Jelentősen, több mint 50 százalékkal, 737 milliárd forintra nőtt a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >