Vásárláskor nagy segítséget ad a K&H digitális pénzügyi asszisztense
Már fel sem kell állni egy vásárlásnál a fotelból, hogy a táskánkig elmenjünk és a fizikai bankkártyánk összes fontos adatát megtudjuk: Kate, a K&H digitális pénzügyi asszisztense megadja akár a háromjegyű CVC-kódot is. Teljesen biztonságosan.
Bizonyára mindenkinek eszébe jut olyan online vásárlás, amikor meg kell adni a bankkártyánk adatait: kártyaszámot, lejárati dátumot, és végül a gyakran elfelejtett háromjegyű biztonsági kódot, a CVC-kódot. Ilyenkor némi dühöngés után fel kell állnunk a fotelből, megkeresni a bankkártyát, majd onnan bepötyögni a kívánt adatokat, ha nem voltunk olyan előrelátóak, hogy kikészítsük a plasztiklapot. Ráadásul néha nem is mindig kényelmes otthonunkban történik mindez, hanem sietve, nem ideális körülmények között.
A K&H digitális pénzügyi asszisztense, Kate azonban megoldást kínál a fenti helyzetre: kérésre immár a bankkártya-számot, annak lejárati dátumát és a háromjegyű CVC-kódot is megadja, így jelentősen könnyíti és egyszerűsíti az online vásárlásokat.
Kate okosabb a mobilbanknál is
Kate így olyan tudással rendelkezik, amit talán nem is feltételeznek róla a mobilbanki felhasználók, már csak azért sem, mert ezeket a funkciókat nem találhatják meg a felhasználók a mobilbankban. Ha még nagyobb kényelemre vágyunk, a K&H mobilbank alkalmazását widgetként is kitehetjük a mobilunk kezdőképernyőjére, így Kate, a digitális pénzügyi asszisztens közvetlenül, egy „kattintással” elérhető, így gyorsítva, egyszerűsítve a bankolást.
„Bankunk innovációs törekvései mindig a felhasználói élmény növelésére irányulnak: hogy ügyfeleink a pénzügyeiket minél egyszerűbben, gördülékenyebben, gyorsabban és kényelmesebben, ugyanakkor a legnagyobb biztonságban intézhessék. Ennek példája Kate legújabb funkciója is. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy ügyfeleinknek a lehető legjobb bankolási élményt kínáljuk, nap mint nap bizonyítva, hogy nem véletlenül kapunk fejlesztéseinkért országos és nemzetközi díjakat, amelyek a felhasználói élményt honorálják”
– kommentálta a bevezetett új funkciókat Németh Balázs, a K&H Bank innovációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
1600 viharkár-bejelentés érkezett szinte egy nap alatt
Rengeteg lakásbiztosítási kárbejelentés érkezett kedd estig a K&H-hoz az előző…
Tovább olvasom >K&H: összefogás a fővárossal a klímasemlegesség jegyében
Budapest Főváros és a K&H Bank aláírta azt az együttműködési…
Tovább olvasom >Hitelkártya egy perc alatt – az AI új szintre emeli a bankolást
A K&H Bank számára a generatív mesterséges intelligencia nem csupán…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >