Vásárláskor nagy segítséget ad a K&H digitális pénzügyi asszisztense
Már fel sem kell állni egy vásárlásnál a fotelból, hogy a táskánkig elmenjünk és a fizikai bankkártyánk összes fontos adatát megtudjuk: Kate, a K&H digitális pénzügyi asszisztense megadja akár a háromjegyű CVC-kódot is. Teljesen biztonságosan.
Bizonyára mindenkinek eszébe jut olyan online vásárlás, amikor meg kell adni a bankkártyánk adatait: kártyaszámot, lejárati dátumot, és végül a gyakran elfelejtett háromjegyű biztonsági kódot, a CVC-kódot. Ilyenkor némi dühöngés után fel kell állnunk a fotelből, megkeresni a bankkártyát, majd onnan bepötyögni a kívánt adatokat, ha nem voltunk olyan előrelátóak, hogy kikészítsük a plasztiklapot. Ráadásul néha nem is mindig kényelmes otthonunkban történik mindez, hanem sietve, nem ideális körülmények között.
A K&H digitális pénzügyi asszisztense, Kate azonban megoldást kínál a fenti helyzetre: kérésre immár a bankkártya-számot, annak lejárati dátumát és a háromjegyű CVC-kódot is megadja, így jelentősen könnyíti és egyszerűsíti az online vásárlásokat.
Kate okosabb a mobilbanknál is
Kate így olyan tudással rendelkezik, amit talán nem is feltételeznek róla a mobilbanki felhasználók, már csak azért sem, mert ezeket a funkciókat nem találhatják meg a felhasználók a mobilbankban. Ha még nagyobb kényelemre vágyunk, a K&H mobilbank alkalmazását widgetként is kitehetjük a mobilunk kezdőképernyőjére, így Kate, a digitális pénzügyi asszisztens közvetlenül, egy „kattintással” elérhető, így gyorsítva, egyszerűsítve a bankolást.
„Bankunk innovációs törekvései mindig a felhasználói élmény növelésére irányulnak: hogy ügyfeleink a pénzügyeiket minél egyszerűbben, gördülékenyebben, gyorsabban és kényelmesebben, ugyanakkor a legnagyobb biztonságban intézhessék. Ennek példája Kate legújabb funkciója is. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy ügyfeleinknek a lehető legjobb bankolási élményt kínáljuk, nap mint nap bizonyítva, hogy nem véletlenül kapunk fejlesztéseinkért országos és nemzetközi díjakat, amelyek a felhasználói élményt honorálják”
– kommentálta a bevezetett új funkciókat Németh Balázs, a K&H Bank innovációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Álmukban nem gondolnák, mire használják a bankautomatákat
Az ATM-ek mindennapi életünk részei: gyorsan készpénzhez juthatunk, ellenőrizhetjük az…
Tovább olvasom >Együttműködik a Juh és Kecske Ágazati Szakmaközi Szervezettel a K&H
Stratégiai együttműködési megállapodást írt alá a K&H Bank a Juh…
Tovább olvasom >Árrésstop: jelentős árcsökkenés az alapvető élelmiszereknél, de hosszú távú hatások kérdésesek
A magyar kormány március 17-én árrésstopot vezetett be 30 alapvető…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >