Vásárlási szokásaikról tájékoztatja vevőit az S Group

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2018. 11. 20. 13:04

Immár Finnországban is átlátják a vásárlók, mire is megy el a pénzük, miután a legnagyobb kiskereskedelmi lánc, az S Group hozzáférést engedett vásárlóinak vásárlási előzményeikhez. Az S Group évek óta gyűjt részletes vásárlási adatokat népszerű hűségkártyáján keresztül, amivel az 5,5 milliós Finnországban 3,7 millióan rendelkeznek.

Miközben a vállalat versenytársai is keresik a vásárlási szokásokkal kapcsolatos adatgyűjtés lehetőségét reklámjaik minél pontosabb személyre szabása érdekében, az S Group talán világszerte az első olyan kereskedelmi lánc, amely ilyen pontos fogyasztási adatokhoz ad a vásárlók számára hozzáférést. Voltak fogyasztók, akiket aggasztott a hűségkártyarendszeren belül az adatvédelem hiánya, de a vállalat nemcsak a vásárlási adatokhoz biztosít hozzáférést, de azokat fokozottan felügyeli is.

Kapcsolódó cikkeink