Vásárlási szokásaikról tájékoztatja vevőit az S Group
Immár Finnországban is átlátják a vásárlók, mire is megy el a pénzük, miután a legnagyobb kiskereskedelmi lánc, az S Group hozzáférést engedett vásárlóinak vásárlási előzményeikhez. Az S Group évek óta gyűjt részletes vásárlási adatokat népszerű hűségkártyáján keresztül, amivel az 5,5 milliós Finnországban 3,7 millióan rendelkeznek.
Miközben a vállalat versenytársai is keresik a vásárlási szokásokkal kapcsolatos adatgyűjtés lehetőségét reklámjaik minél pontosabb személyre szabása érdekében, az S Group talán világszerte az első olyan kereskedelmi lánc, amely ilyen pontos fogyasztási adatokhoz ad a vásárlók számára hozzáférést. Voltak fogyasztók, akiket aggasztott a hűségkártyarendszeren belül az adatvédelem hiánya, de a vállalat nemcsak a vásárlási adatokhoz biztosít hozzáférést, de azokat fokozottan felügyeli is.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >Az AI és a közösségi média felforgatta a vásárlási szokásokat
A technológia fejlődésével a fogyasztói magatartás is jelentősen átalakult, a…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >