Vásárlási szokásaikról tájékoztatja vevőit az S Group
Immár Finnországban is átlátják a vásárlók, mire is megy el a pénzük, miután a legnagyobb kiskereskedelmi lánc, az S Group hozzáférést engedett vásárlóinak vásárlási előzményeikhez. Az S Group évek óta gyűjt részletes vásárlási adatokat népszerű hűségkártyáján keresztül, amivel az 5,5 milliós Finnországban 3,7 millióan rendelkeznek.
Miközben a vállalat versenytársai is keresik a vásárlási szokásokkal kapcsolatos adatgyűjtés lehetőségét reklámjaik minél pontosabb személyre szabása érdekében, az S Group talán világszerte az első olyan kereskedelmi lánc, amely ilyen pontos fogyasztási adatokhoz ad a vásárlók számára hozzáférést. Voltak fogyasztók, akiket aggasztott a hűségkártyarendszeren belül az adatvédelem hiánya, de a vállalat nemcsak a vásárlási adatokhoz biztosít hozzáférést, de azokat fokozottan felügyeli is.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >Az AI és a közösségi média felforgatta a vásárlási szokásokat
A technológia fejlődésével a fogyasztói magatartás is jelentősen átalakult, a…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >