Vásárlási szokásaikról tájékoztatja vevőit az S Group
Immár Finnországban is átlátják a vásárlók, mire is megy el a pénzük, miután a legnagyobb kiskereskedelmi lánc, az S Group hozzáférést engedett vásárlóinak vásárlási előzményeikhez. Az S Group évek óta gyűjt részletes vásárlási adatokat népszerű hűségkártyáján keresztül, amivel az 5,5 milliós Finnországban 3,7 millióan rendelkeznek.
Miközben a vállalat versenytársai is keresik a vásárlási szokásokkal kapcsolatos adatgyűjtés lehetőségét reklámjaik minél pontosabb személyre szabása érdekében, az S Group talán világszerte az első olyan kereskedelmi lánc, amely ilyen pontos fogyasztási adatokhoz ad a vásárlók számára hozzáférést. Voltak fogyasztók, akiket aggasztott a hűségkártyarendszeren belül az adatvédelem hiánya, de a vállalat nemcsak a vásárlási adatokhoz biztosít hozzáférést, de azokat fokozottan felügyeli is.
Kapcsolódó cikkeink
Így vásárolnak az „alfák”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A fogyókúrás gyógyszerek újraírják a vásárlási szokásokat az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kereskedelem turbulenciában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Hungaropack Magyar Csomagolási Verseny 2025. évi díjazottjai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kavarodás a tégelyekben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

