Vásárlási élmény digitális eszközök kereskedelmi alkalmazásával
A CompTIA piackutató napokban közzétett tanulmánya szerint minden harmadik észak-amerikai kereskedő már alkalmaz valamilyen digitális eszközt az eladótérben, további 22 százalék pedig tervezi, hogy élni fog a digitális lehetőséggel. E médium stabil növekedésének hátterében az interakció biztosítása áll, amely összeköti, és releváns információval látja el kölcsönösen a vevőt és a kereskedőt.
A POPAI 5 tippet ad a digitális eszközök alkalmazásának hatékonnyá tételére: 1. Pontos célkitűzés, hatásfok visszamérése. 2. Csapatmunka – az IT, a kommunikáció, a marketing és a vizuális merchandising területén működő kollégák összefogása. 3. Friss, érdekfeszítő tartalom. 4. Hálózat – a legtöbb ilyen eszköz összekapcsolódva működik. 5. A vásárlók bevonása – vevői és kereskedői elvárások harmonizációja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Marika hazatér
A magyarországi Ír Nagykövetség a Szent Patrik-napot március 17-én a…
Tovább olvasom >Az Innovációk napján átadtuk az „Inno d’Or – Év innovációja 2025” díjakat
Idén ötödik alkalommal került megrendezésre a Trade magazin által életre…
Tovább olvasom >Márkahangolás 2025-re – A kommunikáció, amit ma már elvárnak
A digitális zaj, a túlkommunikált márkák és a változó fogyasztói…
Tovább olvasom >