Vásárlási élmény digitális eszközök kereskedelmi alkalmazásával
A CompTIA piackutató napokban közzétett tanulmánya szerint minden harmadik észak-amerikai kereskedő már alkalmaz valamilyen digitális eszközt az eladótérben, további 22 százalék pedig tervezi, hogy élni fog a digitális lehetőséggel. E médium stabil növekedésének hátterében az interakció biztosítása áll, amely összeköti, és releváns információval látja el kölcsönösen a vevőt és a kereskedőt.
A POPAI 5 tippet ad a digitális eszközök alkalmazásának hatékonnyá tételére: 1. Pontos célkitűzés, hatásfok visszamérése. 2. Csapatmunka – az IT, a kommunikáció, a marketing és a vizuális merchandising területén működő kollégák összefogása. 3. Friss, érdekfeszítő tartalom. 4. Hálózat – a legtöbb ilyen eszköz összekapcsolódva működik. 5. A vásárlók bevonása – vevői és kereskedői elvárások harmonizációja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >