Vásárlási élmény digitális eszközök kereskedelmi alkalmazásával
A CompTIA piackutató napokban közzétett tanulmánya szerint minden harmadik észak-amerikai kereskedő már alkalmaz valamilyen digitális eszközt az eladótérben, további 22 százalék pedig tervezi, hogy élni fog a digitális lehetőséggel. E médium stabil növekedésének hátterében az interakció biztosítása áll, amely összeköti, és releváns információval látja el kölcsönösen a vevőt és a kereskedőt.
A POPAI 5 tippet ad a digitális eszközök alkalmazásának hatékonnyá tételére: 1. Pontos célkitűzés, hatásfok visszamérése. 2. Csapatmunka – az IT, a kommunikáció, a marketing és a vizuális merchandising területén működő kollégák összefogása. 3. Friss, érdekfeszítő tartalom. 4. Hálózat – a legtöbb ilyen eszköz összekapcsolódva működik. 5. A vásárlók bevonása – vevői és kereskedői elvárások harmonizációja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
MBH Elemzési Centrum: Tágul az olló a bérek és a kiskereskedelmi forgalom emelkedése között
Tavaly a fizetések 39%-át költöttük el a kiskereskedelemben, ami a…
Tovább olvasom >Kedvencek újraalkotva – laktóz nélkül
Az elmúlt években robbanásszerű növekedésnek indult a laktózmentes termékek piaca,…
Tovább olvasom >Újrahasználható kenyeres zsákokat vezetett be az Albert Heijn
Hatszáz hollandiai üzletében vezette be újrahasználható kenyeres zsákját az Albert…
Tovább olvasom >