Vásárlási élmény beszerzőknek
A Target (USA) áruházlánc a beszerzőinek kedveskedik egy valóságos vásárlási élményt nyújtó online felülettel. A RangeMe megoldás lehetővé teszi, hogy a beszállítók a termék fotóját, paramétereit, kapcsolódó információit, sőt videókat, árakat is feltöltsenek. A beszerzők értesítést kapnak, ha egy feladott keresésüknek megfelelő termék kerül a több ezer elemű globális választékba. A beszállítók pedig arról kapnak értesítést, hogy mely kereskedők érdeklődtek cikkeik iránt, illetve hogyan tehetnék testre szabottabbá terméküket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Öt markáns trend alakítja a globális üzleti szolgáltatóközpontok jövőjét
A világ vezető üzleti szolgáltató vállalatai átfogó digitális stratégiákkal, generatív…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >Túl sok az ipari kémia a tányéron: az ultrafeldolgozott élelmiszerek terjedése már az uniós szabályozók figyelmét is felkeltette
Az ultrafeldolgozott élelmiszerek (UPF – ultra-processed foods) aránya drasztikusan megnőtt…
Tovább olvasom >