Vásárlás előtt internetről tájékozódik a magyar
A TNS Infratest által a Google megbízásából készített felmérés szerint a hazai felhasználók egy-egy vásárlási döntés előtt a legtöbb esetben a világhálóról tájékozódnak, jellemzően internetes keresők segítségével.
Ezer internetező és közel hétezer vásárlás szolgált alapjául a 18 és 60 év közötti magyarok online tájékozódását és vásárlási szokásait vizsgáló kérdőíves kutatásnak, amelyből kiderül, hogy a magyar lakosság legnagyobb arányban a műszaki termékekről és az utazással kapcsolatos szolgáltatásokról szóló információkat szerzi be az internetről. A megkérdezettek 88 százaléka használ internetes keresőket, mielőtt egy terméket megvásárolna. A gyártó hivatalos weboldalát 54 százaléknyian, a forgalmazóét 49 százaléknyian nézik meg. Valamivel kevesebb, mint a felhasználók fele árösszehasonlító oldalakon is utánanéz a keresett termékeknek, 44 százalékuk az online aukciós portálokat sem hagyja ki. A válaszadók mindössze 3 százaléka nem él egyik online lehetőséggel sem.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >