Vásárlás előtt internetről tájékozódik a magyar
A TNS Infratest által a Google megbízásából készített felmérés szerint a hazai felhasználók egy-egy vásárlási döntés előtt a legtöbb esetben a világhálóról tájékozódnak, jellemzően internetes keresők segítségével.
Ezer internetező és közel hétezer vásárlás szolgált alapjául a 18 és 60 év közötti magyarok online tájékozódását és vásárlási szokásait vizsgáló kérdőíves kutatásnak, amelyből kiderül, hogy a magyar lakosság legnagyobb arányban a műszaki termékekről és az utazással kapcsolatos szolgáltatásokról szóló információkat szerzi be az internetről. A megkérdezettek 88 százaléka használ internetes keresőket, mielőtt egy terméket megvásárolna. A gyártó hivatalos weboldalát 54 százaléknyian, a forgalmazóét 49 százaléknyian nézik meg. Valamivel kevesebb, mint a felhasználók fele árösszehasonlító oldalakon is utánanéz a keresett termékeknek, 44 százalékuk az online aukciós portálokat sem hagyja ki. A válaszadók mindössze 3 százaléka nem él egyik online lehetőséggel sem.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >