Várhatóan több mint 20 magyar kiállító a Proweinen
Jövőre várhatóan húsznál több magyar cég állít ki Európa legnagyobb borkereskedelmi és égetett szeszes ital seregszemléjén, a düsseldorfi ProWein szakvásáron. A 2010. március 21–23. között tartandó vezető európai borkiállításon a világ minden fontos bortermelő országa és régiója bemutatja kínálatát.Évenként közel 50 ország mintegy 3000 kiállítója ad keresztmetszetet a világ bortermelésének és szeszesital-gyártásának trendjeiről a rendezvényen. Idén három nap alatt több mint 35 ezer szakmai látogatót regisztráltak a Rajna-parti vásárközpontban, és 1000 újságírót.
A ProWein tükrözi a nemzetközi borpiac trendjeit: többek között növekszik a kereslet a könnyű borok iránt. Fehérbornál egyre népszerűbb a 11, vörösbornál a 13 százalék körüli alkoholtartalom. A ProWein egyik érdekes eseményének ígérkezik Argentína, Chile, Dél-Afrika, Kalifornia és Új-Zéland bortermelőinek, az „Új Világ Borszövetségé”-nek a bemutatkozása.
Hagyományosan a ProWein legsikeresebb része a kóstolórészleg, ahol különböző országokból mintegy 1000 különböző márkás borral ismerkedhetnek az érdeklődők.
A borok mellett helyet kapnak a vásáron a borok kereskedelméhez szükséges eszközök is. Külön kiállítási részen „A bor legjobb barátai” című bemutató a borral együtt fogyasztható finom élelmiszerekre hívja fel majd a figyelmet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >