Várhatóan nő a holland szupermarketek forgalma
A GfK legújabb helyi felmérése szerint Hollandiában a karácsony előtti hét forgalma eléri a 789 millió eurót, tavaly ez az összeg 737,6 millió euró volt.
A karácsonyi szezon idején
a holland szupermarketek forgalma 6%-al bővülhet, állítja
a kutatóintézet, melynek felméréséből
az is kiderül, hogy a hollandok valószínűleg
inkább otthon maradnak idén, kevesebbet költenek
étteremre, amihez a júliusban életbe lépett
dohányzási tilalom is hozzájárul.
A GfK várakozásai szerint
a szupermarketek októberi forgalma éves bázison
5,5%-al nő és eléri a 2,31 milliárd eurót,
szeptemberben az emelkedés mértéke 4,7%-os volt.
Szakértők szerint a bővülés elsősorban az
élelmiszerek árának folyamatos emelkedéséből
adódik, a holland statisztikai hivatal adatai szerint
szeptemberben 3,1%-os volt az infláció.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >„Ez egy politikai termék” – Az árrésstopról és a kiskereskedelem válságáról beszélt az MNKSZ főtitkára
Szakmailag nem indokolható, mégis maradhat – így foglalható össze az…
Tovább olvasom >A FAO elismerésben részesíti a fiatal gazdákat
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezete (FAO) jelöléseket vár a Fiatal…
Tovább olvasom >