Varga-Nagy Eszter a HEINEKEN Hungária Zrt. Vállalati Kapcsolatok és Kommunikációs Vezetője
2023. március 1-től Varga-Nagy Eszter tölti be a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. Vállalati Kapcsolatok és Kommunikációs Vezető pozícióját. A szakember egyenesen a The Coca-Cola Company-tól érkezik több, mint 15 éves vállalati és marketingkommunikációs, főként kereskedelmi területen szerzett széleskörű tudással, amit közéleti és stratégiai kommunikációs tapasztalattal is kiegészített.

Varga-Nagy Eszter
A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.-nél folytatja figyelemre méltó karrierútját Varga-Nagy Eszter. A kommunikációs szakember több mint egy évtizedet töltött az IKEA-nál, ahol a belső, a külső, valamint a vállalati kommunikáció területén egyaránt rengeteg tapasztalatot szerzett. 2013-tól a magyar PR, majd a teljes magyar kommunikációs csapat vezetéséért felelt, valamint közreműködött a cseh, magyar, szlovák regionális stratégiai tervezésben is. Az IKEA-ban eltöltött éveket megelőzően a Tesco Magyarország belső kommunikációs vezetője volt, illetve helyi és országos szinten egyaránt tapasztalatokat szerzett a közigazgatásban.
Varga-Nagy Eszter a The Coca-Cola Company magyarországi kommunikációs vezető pozíciójából igazol át a HEINEKEN Hungária csapatához.
„Egy olyan márka, mint a HEINEKEN, csak úgy lehet sikeres, ha mindig a fogyasztó véleményét és visszajelzését tekinti elsődleges igazodási pontnak. Nagy öröm és egyben felelősség is, hogy 2023 márciusában csatlakozhattam ehhez, a hazai és multikulturális értékeket egyaránt képviselő csapathoz. Büszkeséggel tölt el egy olyan vállalat életében részt venni, amely többek között a Soproni márka kommunikációjáért is felel, amely az egyik legrégebbi magyarországi sörfőzde terméke. Az FMCG szektorban eltöltött évek megtanítottak arra, hogy a változások a javunkra válhatnak, így mindent meg fogok tenni azért, hogy közös céljaink, különösen fenntarthatósági prioritásaink, valóra váljanak”
– mondta el a szakember, aki március 1-től a HEINEKEN Hungária vállalati kapcsolatok és kommunikációs területeiért, a márkareputációért, valamint PA és PR feladatokért felel majd.
Kapcsolódó cikkeink
A komló és a sörárpa termesztésének komoly jövője van Magyarországon
A magyarországi komló- és sörárpa-termesztésnek komoly jövője van, ugyanis az…
Tovább olvasom >Orosz Anna az új Vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezető a HEINEKEN Hungáriánál
2024 júniusától Orosz Anna tölti be a HEINEKEN Hungária Sörgyárak…
Tovább olvasom >Gösser Beer Spritz
A piaci igényekre válaszul a 2024-es évben bevezetjük a koktélok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >K&H: a tényadatban szereplőnél jóval komolyabb inflációt érzékelnek a középkorúak
A középkorú magyarok inflációs érzete továbbra is messze meghaladja a…
Tovább olvasom >Júniusban újra emelkedett az infláció – a gyümölcsök drágulása húzza felfelé az árakat
Júniusra 4,6 százalékra nőtt az éves infláció, szemben a májusi…
Tovább olvasom >