Varázslatos szülinap a SPAR-tól
Intenzív reklámkampányba kezdett a SPAR, hazai piacra lépésének 25. évfordulója alkalmából. Ördög Nórát szülinaptündérré változtatták, és új reklámfilmet is forgattak. A kampány kidolgozója a Spice Communications.
A reklámhadjárat célja, hogy a 25 éves SPAR varázslatos születésnapja elbűvölje a vásárlókat a jó árakkal és a változatos promóciókkal. Ehhez a segítséget Ördög Nóra adja, aki tündérként lebegve, varázspálcával jelenik meg nem csak az új reklámfilmben, de számos egyéb médiafelületen is. A „Varázslatos árak” kampány elemei print, online, jármű, óriásplakát, citylight és indoor felületeken is megjelennek, valamint számos metró aluljáróban balusztrád és padlóreklám formájában is visszaköszönnek. A SPAR hosszú évek után újra épülethálókon is jelen van kampányával a főváros frekventált pontjain. A key visual természetesen a szórólapokban és az áruházi instore felületeken is visszaköszön, emlékeztetve a vásárlókat a varázslatos árak és a minőségi kínálat találkozására a SPAR és INTERSPAR üzletekben országszerte.
A kampány március 3-án kezdődött, s év végéig fut kisebb szünetekkel. Egyes szakaszokban a „Múltunk mindig jelen lesz” mottóval a SPAR visszatekint az elmúlt 25 év mérföldköveire is, ezekkel a megjelenésekkel a televízióban, outdoor, online és sajtóhirdetésekben lehet majd találkozni – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A promóciók egy része a beszállító partnerek bevonásával fog zajlani, lesznek nyereményjátékok és online játékok is. A hirdetéseket social média aktivitások és PR-kampányok támogatják egész évben. A teljes kampányt a 25ev.spar.hu portálon lehet nyomon követni.
A kampány kidolgozója a Spice Communications. A kreatív ügynökség forgatta az új reklámszpotokat is, amelyek az RTL-en és az R-time kábelcsatornákon futnak. Az online fejlesztéseket a REON Digital készítette. A SPAR médiavásárló ügynöksége az IMG, míg PR-ügynöksége a KRQ Communications.
Kapcsolódó cikkeink
Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Repül a sült galamb
Mindennapjainkat teszik egyszerűbbé a kényelmi termékek: konyhakészek, mélyfagyasztottak, szárítottak, előfeldolgozottak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >