Varázslatos szülinap a SPAR-tól
Intenzív reklámkampányba kezdett a SPAR, hazai piacra lépésének 25. évfordulója alkalmából. Ördög Nórát szülinaptündérré változtatták, és új reklámfilmet is forgattak. A kampány kidolgozója a Spice Communications.
A reklámhadjárat célja, hogy a 25 éves SPAR varázslatos születésnapja elbűvölje a vásárlókat a jó árakkal és a változatos promóciókkal. Ehhez a segítséget Ördög Nóra adja, aki tündérként lebegve, varázspálcával jelenik meg nem csak az új reklámfilmben, de számos egyéb médiafelületen is. A „Varázslatos árak” kampány elemei print, online, jármű, óriásplakát, citylight és indoor felületeken is megjelennek, valamint számos metró aluljáróban balusztrád és padlóreklám formájában is visszaköszönnek. A SPAR hosszú évek után újra épülethálókon is jelen van kampányával a főváros frekventált pontjain. A key visual természetesen a szórólapokban és az áruházi instore felületeken is visszaköszön, emlékeztetve a vásárlókat a varázslatos árak és a minőségi kínálat találkozására a SPAR és INTERSPAR üzletekben országszerte.
A kampány március 3-án kezdődött, s év végéig fut kisebb szünetekkel. Egyes szakaszokban a „Múltunk mindig jelen lesz” mottóval a SPAR visszatekint az elmúlt 25 év mérföldköveire is, ezekkel a megjelenésekkel a televízióban, outdoor, online és sajtóhirdetésekben lehet majd találkozni – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A promóciók egy része a beszállító partnerek bevonásával fog zajlani, lesznek nyereményjátékok és online játékok is. A hirdetéseket social média aktivitások és PR-kampányok támogatják egész évben. A teljes kampányt a 25ev.spar.hu portálon lehet nyomon követni.
A kampány kidolgozója a Spice Communications. A kreatív ügynökség forgatta az új reklámszpotokat is, amelyek az RTL-en és az R-time kábelcsatornákon futnak. Az online fejlesztéseket a REON Digital készítette. A SPAR médiavásárló ügynöksége az IMG, míg PR-ügynöksége a KRQ Communications.
Kapcsolódó cikkeink
Okos csomagautomatákkal bővíti szolgáltatásainak körét a SPAR Hollandiában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A GVH Digitális Tudatosság Programja segít felismerni a trükköket, amikkel a reklámok befolyásolnak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kapu Tibor megkóstolta az űrutazás ihlette Kometinit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nagy sikerrel zárult a 15. jubileumi Nap gyermekei pályázat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mit jelent a hústartalom a húskészítményeknél?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >