Varázslatos szülinap a SPAR-tól
Intenzív reklámkampányba kezdett a SPAR, hazai piacra lépésének 25. évfordulója alkalmából. Ördög Nórát szülinaptündérré változtatták, és új reklámfilmet is forgattak. A kampány kidolgozója a Spice Communications.
A reklámhadjárat célja, hogy a 25 éves SPAR varázslatos születésnapja elbűvölje a vásárlókat a jó árakkal és a változatos promóciókkal. Ehhez a segítséget Ördög Nóra adja, aki tündérként lebegve, varázspálcával jelenik meg nem csak az új reklámfilmben, de számos egyéb médiafelületen is. A „Varázslatos árak” kampány elemei print, online, jármű, óriásplakát, citylight és indoor felületeken is megjelennek, valamint számos metró aluljáróban balusztrád és padlóreklám formájában is visszaköszönnek. A SPAR hosszú évek után újra épülethálókon is jelen van kampányával a főváros frekventált pontjain. A key visual természetesen a szórólapokban és az áruházi instore felületeken is visszaköszön, emlékeztetve a vásárlókat a varázslatos árak és a minőségi kínálat találkozására a SPAR és INTERSPAR üzletekben országszerte.
A kampány március 3-án kezdődött, s év végéig fut kisebb szünetekkel. Egyes szakaszokban a „Múltunk mindig jelen lesz” mottóval a SPAR visszatekint az elmúlt 25 év mérföldköveire is, ezekkel a megjelenésekkel a televízióban, outdoor, online és sajtóhirdetésekben lehet majd találkozni – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A promóciók egy része a beszállító partnerek bevonásával fog zajlani, lesznek nyereményjátékok és online játékok is. A hirdetéseket social média aktivitások és PR-kampányok támogatják egész évben. A teljes kampányt a 25ev.spar.hu portálon lehet nyomon követni.
A kampány kidolgozója a Spice Communications. A kreatív ügynökség forgatta az új reklámszpotokat is, amelyek az RTL-en és az R-time kábelcsatornákon futnak. Az online fejlesztéseket a REON Digital készítette. A SPAR médiavásárló ügynöksége az IMG, míg PR-ügynöksége a KRQ Communications.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >