Varázslatos szülinap a SPAR-tól
Intenzív reklámkampányba kezdett a SPAR, hazai piacra lépésének 25. évfordulója alkalmából. Ördög Nórát szülinaptündérré változtatták, és új reklámfilmet is forgattak. A kampány kidolgozója a Spice Communications.
A reklámhadjárat célja, hogy a 25 éves SPAR varázslatos születésnapja elbűvölje a vásárlókat a jó árakkal és a változatos promóciókkal. Ehhez a segítséget Ördög Nóra adja, aki tündérként lebegve, varázspálcával jelenik meg nem csak az új reklámfilmben, de számos egyéb médiafelületen is. A „Varázslatos árak” kampány elemei print, online, jármű, óriásplakát, citylight és indoor felületeken is megjelennek, valamint számos metró aluljáróban balusztrád és padlóreklám formájában is visszaköszönnek. A SPAR hosszú évek után újra épülethálókon is jelen van kampányával a főváros frekventált pontjain. A key visual természetesen a szórólapokban és az áruházi instore felületeken is visszaköszön, emlékeztetve a vásárlókat a varázslatos árak és a minőségi kínálat találkozására a SPAR és INTERSPAR üzletekben országszerte.
A kampány március 3-án kezdődött, s év végéig fut kisebb szünetekkel. Egyes szakaszokban a „Múltunk mindig jelen lesz” mottóval a SPAR visszatekint az elmúlt 25 év mérföldköveire is, ezekkel a megjelenésekkel a televízióban, outdoor, online és sajtóhirdetésekben lehet majd találkozni – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A promóciók egy része a beszállító partnerek bevonásával fog zajlani, lesznek nyereményjátékok és online játékok is. A hirdetéseket social média aktivitások és PR-kampányok támogatják egész évben. A teljes kampányt a 25ev.spar.hu portálon lehet nyomon követni.
A kampány kidolgozója a Spice Communications. A kreatív ügynökség forgatta az új reklámszpotokat is, amelyek az RTL-en és az R-time kábelcsatornákon futnak. Az online fejlesztéseket a REON Digital készítette. A SPAR médiavásárló ügynöksége az IMG, míg PR-ügynöksége a KRQ Communications.
Kapcsolódó cikkeink
Sneakerness Fesztivál: pop-up üzlettel és interaktív játékokkal készül a SPAR
Mini pop-up egység, chill zone és különféle interaktív játékok várják…
Tovább olvasom >Innováció és természet találkozása: A Herbiovit újdonságai megérkezte a SPAR üzletekbe
Elsőként a SPAR és INTERSPAR polcaira került ki a Herbiovit…
Tovább olvasom >Közel 900 milliós korszerűsítés a celldömölki SPAR szupermarketben
Modern belső teret kapott, és új grillpulttal is kiegészült a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >