Változatlanul koncentrált az eladás
A bolttípusok súlyát illetően az erős koncentráció nem változott évek óta. A 400 négyzetméteresnél nagyobb üzletek elvitték az eladás 70 százalékát, értéket tekintve, a legutóbbi tíz hónap adatai szerint.
Ami a gyártói márkákat illeti, piaci pozíciójuk erős. 2013 első felében 85 százalék jutott rájuk, ahogyan egy évvel korábban is.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >A digitális detox a húsvéti böjt idején: az addiktív telefonhasználat sokkal súlyosabb és általánosabb probléma, mint gondoljuk
A húsvéti böjt hagyományosan a befelé fordulás, a lemondás és…
Tovább olvasom >Kegyetlen április fagykárok: akár 100%-os terméskiesés is előfordulhat
Az április eleji tavaszi fagyok ismét komoly problémát okoztak a…
Tovább olvasom >