Változatlanul koncentrált az eladás
🎧 Hallgasd a cikket:
A praliné tíz hónap alatt 12 milliárd forintot meghaladó piacán a kiskereskedelmi forgalom értékben 2 százalékkal nőtt, mennyiségben pedig 5 százalékkal csökkent 2012. december– 2013. szeptember között, az előző hasonló periódushoz viszonyítva.
A bolttípusok súlyát illetően az erős koncentráció nem változott évek óta. A 400 négyzetméteresnél nagyobb üzletek elvitték az eladás 70 százalékát, értéket tekintve, a legutóbbi tíz hónap adatai szerint.
Ami a gyártói márkákat illeti, piaci pozíciójuk erős. 2013 első felében 85 százalék jutott rájuk, ahogyan egy évvel korábban is.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Magyar Édességgyártók Szövetsége: trendek 2025-ben és kilátások 2026-ra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2026: Ki hozza a csákányt és a lapátot a mesterséges intelligenciához?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így változik az egyéni vállalkozók élete január 1-től: 20 millió forintra emelkedik az alanyi adómentes keret, átalakul a SZOCHO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

