Változatlanul koncentrált az eladás
A bolttípusok súlyát illetően az erős koncentráció nem változott évek óta. A 400 négyzetméteresnél nagyobb üzletek elvitték az eladás 70 százalékát, értéket tekintve, a legutóbbi tíz hónap adatai szerint.
Ami a gyártói márkákat illeti, piaci pozíciójuk erős. 2013 első felében 85 százalék jutott rájuk, ahogyan egy évvel korábban is.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
KSH: januárban 1,0 millió vendég közel 2,3 millió vendégéjszakát töltött el
2025 januárjában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,0…
Tovább olvasom >Lendülj formába idén tavasszal! – szakértői tippek az aktív életmódhoz
A tavasz közeledtével egyre többen érzik a vágyat, hogy új…
Tovább olvasom >A higiéniai szegénység enyhítésére társult az Amazon, az Unilever és a Colgate-Palmolive
Az Amazon az Unileverrel, a Colgate-Palmolive-val és más vezető márkákkal…
Tovább olvasom >