Változások az in-store világában
Pesti Tímea, a HL Display ügyvezető igazgatója, a magyarországi POPAI elnöke előadását az angliai impulzív vásárlások egyes kereskedelmi csatornákban megvalósuló arányának ismertetésével kezdte.Egy Benelux államokbeli kutatáson keresztül azt is bemutatta, hogyan nő a trade marketing eszközök részesedése. Amerikai, angol, svéd, francia és orosz példákat sorolva a résztvevők megismerkedhettek a már telített és a most bővülő piacon alkalmazott in-store marketingstratégiákkal.
Az egyesült államokbeli piac kapcsán a személyesség térnyeréséről beszélt a szakember. Egyre inkább az egyes fogyasztó kerül a fókuszba, az üzletláncok egyediesítik boltjaikat, emellett zajmentesebb, nyugodtabb vásárlási környezetet teremtenek.
Angliában dominálnak a displayek, dinamikusan nő a digitális in-store eszközök aránya. Az eladáshelyi reklámok értéke elérte az 1,3 milliárd fontot, a következő négy évben további ötszázalékos bővülés várható.
Svédországban csökkennek a polcszerviz-szolgáltatások, előtérbe kerültek az automatikus kiszolgálóegységek, az áruházláncok saját alkalmazottaikkal végeztetik a polcrendezést.
Franciaországban a gyors árváltoztatást lehetővé tevő elektronikus árjelzőé a jövő. Világszerte ismét divatba jött az ömlesztett áru.
Oroszország ma még csak figyel és másol, de innovatív in-store megoldásaikat hamarosan a világ számos pontján alkalmazzák majd.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >