Változások az Auchan Magyarországnál
Október elsejétől Kiss Emőke az Auchan e-commerce vezetője. A szakember 1999-ben csatlakozott a vállalathoz a soroksári áruház kereskedelmi managereként. 2002-től senior managerként, 2003-tól 2012-ig pedig HR-vezetőként folytatta pályafutását. 2012-2013 között a Cora áruházak integrációjában vett részt, majd 2013 és 2016 között operatív HR-igazgatóként dolgozott a cégközpontban. 2016-tól a fóti áruházat vezette igazgatóként, majd 2020-tól a soroksári áruház igazgatói pozícióját töltötte be.
„Izgatottan várom, hogy a közel tízévnyi áruházvezetői munkám után most az online területen bizonyíthassak. Úgy vélem, a kinevezésem is azt tükrözi, hogy az Auchannál a többcsatornás modellt tartjuk a legfontosabbnak. Biztosítani akarjuk, hogy a vásárló a lehető legtöbb módon hozzájusson a termékeinkhez, és ezeknek a platformoknak az összekapcsolásával lehetősége legyen arra, hogy adott pillanatban a számára legmegfelelőbbet válassza. Ehhez még szorosabban össze kell kötnünk az offline és online értékesítési csatornáinkat. Célunk, hogy öt éven belül az Auchan márka mindenki számára mérhetően könnyebben és gyorsabban legyen elérhető a különböző értékesítési csatornáink összehangolásával”
– nyilatkozta terveiről az új e-commerce vezető.
Nyártól a vállalati stratégia kialakítása közvetlenül a vezérigazgató alá rendelve, Varga-Futó Ildikó, Stratégiai és ESG igazgató vezetésével valósul meg. Hatáskörébe tartozik az ESG (Environmental, Social, and Governance) stratégia kidolgozása és megvalósítása, különös tekintettel a környezeti és társadalmi fenntarthatósági projektekre, valamint a vállalati és az ESG stratégia hatékony összehangolása. Feladatköréhez tartozik továbbá a fenntarthatósági jelentések készítésének irányítása.
A szakember pályafutását az energiaszektorban kezdte stratégia- és kommunikációs területeken. 2018-ban csatlakozott az Auchan Magyarország Kft.-hez vállalati kommunikációs és CSR igazgatóként. 2022 júniusától pedig CSR igazgatóként már dedikáltan a vállalat ESG stratégiájának kialakításával és implementációjával foglalkozott. Az anyavállalatnál másfél éve egy vásárlói tudatosságot növelő, nemzetközi fenntarthatósági projektet is vezet.
“Az új pozícióm elsődleges célja a vállalati és az ESG stratégia hatékonyabb összehangolása, és egy olyan integrált megközelítés kialakítása, amely elősegíti a fenntarthatósági elvek gyakorlati érvényesülését a vállalati működés minden szintjén. Hiszem, hogy egy jól átgondolt ESG stratégia nemcsak a környezet és a társadalom számára hasznos, hanem hosszú távon a vállalat üzleti sikerének is alapja”
– tette hozzá Varga-Futó Ildikó stratégiai és ESG igazgató.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A karácsony közeledtével az online csalások megszaporodására számítanak szakértők
A karácsony közeledtével erősödhet a kiberbűnözők tevékenysége, megszaporodhatnak az online…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >