Változások az Auchan Magyarországnál
Október elsejétől Kiss Emőke az Auchan e-commerce vezetője. A szakember 1999-ben csatlakozott a vállalathoz a soroksári áruház kereskedelmi managereként. 2002-től senior managerként, 2003-tól 2012-ig pedig HR-vezetőként folytatta pályafutását. 2012-2013 között a Cora áruházak integrációjában vett részt, majd 2013 és 2016 között operatív HR-igazgatóként dolgozott a cégközpontban. 2016-tól a fóti áruházat vezette igazgatóként, majd 2020-tól a soroksári áruház igazgatói pozícióját töltötte be.
„Izgatottan várom, hogy a közel tízévnyi áruházvezetői munkám után most az online területen bizonyíthassak. Úgy vélem, a kinevezésem is azt tükrözi, hogy az Auchannál a többcsatornás modellt tartjuk a legfontosabbnak. Biztosítani akarjuk, hogy a vásárló a lehető legtöbb módon hozzájusson a termékeinkhez, és ezeknek a platformoknak az összekapcsolásával lehetősége legyen arra, hogy adott pillanatban a számára legmegfelelőbbet válassza. Ehhez még szorosabban össze kell kötnünk az offline és online értékesítési csatornáinkat. Célunk, hogy öt éven belül az Auchan márka mindenki számára mérhetően könnyebben és gyorsabban legyen elérhető a különböző értékesítési csatornáink összehangolásával”
– nyilatkozta terveiről az új e-commerce vezető.
Nyártól a vállalati stratégia kialakítása közvetlenül a vezérigazgató alá rendelve, Varga-Futó Ildikó, Stratégiai és ESG igazgató vezetésével valósul meg. Hatáskörébe tartozik az ESG (Environmental, Social, and Governance) stratégia kidolgozása és megvalósítása, különös tekintettel a környezeti és társadalmi fenntarthatósági projektekre, valamint a vállalati és az ESG stratégia hatékony összehangolása. Feladatköréhez tartozik továbbá a fenntarthatósági jelentések készítésének irányítása.
A szakember pályafutását az energiaszektorban kezdte stratégia- és kommunikációs területeken. 2018-ban csatlakozott az Auchan Magyarország Kft.-hez vállalati kommunikációs és CSR igazgatóként. 2022 júniusától pedig CSR igazgatóként már dedikáltan a vállalat ESG stratégiájának kialakításával és implementációjával foglalkozott. Az anyavállalatnál másfél éve egy vásárlói tudatosságot növelő, nemzetközi fenntarthatósági projektet is vezet.
“Az új pozícióm elsődleges célja a vállalati és az ESG stratégia hatékonyabb összehangolása, és egy olyan integrált megközelítés kialakítása, amely elősegíti a fenntarthatósági elvek gyakorlati érvényesülését a vállalati működés minden szintjén. Hiszem, hogy egy jól átgondolt ESG stratégia nemcsak a környezet és a társadalom számára hasznos, hanem hosszú távon a vállalat üzleti sikerének is alapja”
– tette hozzá Varga-Futó Ildikó stratégiai és ESG igazgató.
Kapcsolódó cikkeink
Mindent egy helyről: karácsonyi ajándékért is érdemes elmenni az Auchanba
Év végén a megszokottnál nemcsak többet vásárolunk, hanem aki teheti,…
Tovább olvasom >Válságállóság az AI és ESG segítségével – KPMG CEO Outlook 2024
A hosszú távú válságállóság megteremtése kulcsfontosságú a siker szempontjából, nem…
Tovább olvasom >Van egy szkepszis a fenntarthatóság terén
A Capgemini Kutatóintézet 2024-es felmérése szerint a vállalatok fenntarthatóság terén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >