Változások a SPAR felsővezetésében
A szervezeti változások a marketing osztály és az e-kereskedelmi osztály működését érintik.
Az e-kereskedelmi vezetői pozícióra a SPAR ügyvezetése Bene Nikolettát kérte fel, aki 2014 márciusa óta irányította a marketing osztályt, s 2000 óta dolgozik a vállalatnál. A SPAR számára az egyik legdinamikusabban fejlődő terület az online shop, amely több mint 1 milliárd forintos beruházás keretében valósult meg. A szolgáltatás jelenleg Budapesten és mintegy félszáz településen vehető igénybe.
A marketing osztály vezetője Németh Károly lett, aki 2011 óta marketing vezető helyettesként dolgozott a SPAR-nál, előtte pedig a vállalat új média menedzsere volt. Új pozíciójában a közel 20 fős marketing csapatot, valamint a támogató ügynökségek munkáját fogja össze.
A SPAR marketing osztály vezető helyettesének Janó Dávid korábbi e-kereskedelmi vezetőt nevezték ki, aki 3 évig irányította az e-kereskedelmi területet. Előtte 2015-től területvezetőként, három éven át pedig áruházvezetőként erősítette a SPAR csapatát.
Az októbertől életbelepő személyzeti változások a SPAR piaci pozícióinak erősítését szolgálják, s összhangban állnak a SPAR hazai stratégiájával.
Kapcsolódó cikkeink
Különleges matricagyűjtő albummal tért vissza Garfield a SPAR és INTERSPAR áruházakba
A világ legkülönlegesebb állatait bemutató új matricás albummal, az Állati…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jobb lesz az anyagi helyzetünk 2025-ben? Kutatás készült arról, mit gondolnak a magyarok
Vegyes várakozásokkal tekint a hazai lakosság az idei pénzügyi helyzetére.…
Tovább olvasom >Különleges matricagyűjtő albummal tért vissza Garfield a SPAR és INTERSPAR áruházakba
A világ legkülönlegesebb állatait bemutató új matricás albummal, az Állati…
Tovább olvasom >“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >