Változás a HOFER vezetésében
Az 52 éves Horst Leitner lesz 2018. december 1-jei hatállyal a HOFER KG, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. anyavállalatának új elnök-vezérigazgatója és korlátlanul felelős tagja, aki dr. Günther Helmet (39 éves) váltja hivatalában. Horst Leitner már több mint 26 éve dolgozik az ALDI SÜD/HOFER Társaságcsoportnál, legutóbb az ALDI USA igazgatósági tagja volt.
Az ALDI SÜD/HOFER Társaságcsoportnál eltöltött 15 év és a HOFER KG elnök-vezérigazgatójaként és korlátlanul felelős tagjaként eltöltött 8 év után dr. Günther Helm saját kérésére és a vállalattal való teljes egyetértésben távozik hivatalából. Dr. Günther Helm távozását követően Horst Leitner felel a HOFER-Csoport ausztriai és nemzetközi tevékenységért.
Dr. Günther Helm aktívan részt vett a HOFER-Csoport stratégiájának kialakításában, legutóbb a cég sikeres olaszországi piacra lépését készítette elő. Vezetése alatt a teljes ALDI SÜD/HOFER Vállalatcsoport nemzetközi beszerzését is nagymértékben előrelendítette.
A HOFER-nél eltöltött rendkívül sikeres évek után dr. Günther Helm új kihívásoknak kíván megfelelni. A vállalat számára igen sajnálatos, kifejezetten személyes döntését a céggel egyetértésben hozta meg.
Horst Leitner 1992-ben kezdte meg pályafutását a HOFER-nél, azt követően, hogy Bécsben befejezte kereskedelmi tanulmányait, és az IBM-nél megszerezte első szakmai tapasztalatait. Széleskörű tapasztalattal gazdagodott az értékesítés és a központi beszerzés területen, azután három évig a weißenbachi fióktelep ügyvezetője lett, majd 2006-ban megbízást kapott a HOFER-Csoport központi beszerzési szakterületének felelős vezetésére. Leitner 2011 óta az ALDI USA központi beszerzését is irányítja, 2016-ban pedig az ALDI USA igazgatósági tagjává választották.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >