Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési igazgatói pozícióját.

Csaplovics Péter Danone Magyarország Értékesítési Igazgató
Péter közel 22 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik az FMCG és a speciális táplálás területeken. A Danone-hoz 2010-ben csatlakozott, számos vezetői pozíciót töltött be azóta, többek között a magyarországi, cseh és szlovákiai és közép-kelet-európai értékesítés terén, valamint a hazai egészségügyi divízió vezetőjeként. Ez idő alatt olyan új üzleti modelleket és csapatokat épített fel, amelyekkel fenntartható növekedést és piaci erősödést ért el még kihívásokkal teli időszakokban is.
„Hiszek abban, hogy a hosszú távú siker kulcsa az, ha értéket teremtünk ügyfeleink és partnereink számára, folyamatosan fejlesztve a csapatainkat. Az értékesítés nem csupán számokról szól – hanem kapcsolatok építéséről, vízióról és az ahhoz vezető útról is.”
– emelte ki Csaplovics Péter.
Új pozíciójában Péter célja a Danone magyarországi kereskedelmi szervezetének további megerősítése, a stratégiai partnerségek elmélyítése, valamint az értékesítési tevékenységek hatékonyságának növelése a fenntartható növekedés jegyében.
Kapcsolódó cikkeink
Többségi részesedést szerzett a Danone a növényi alapú Kate Farmsban
Bejelentette a francia Danone, hogy többségi részesedést vásárol az amerikai…
Tovább olvasom >Kivezeti a német piacról a Provamel márkát a Danone
Augusztustól megszünteti a Provamel márka forgalmazását a Danone Németországban. A…
Tovább olvasom >Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >A dm segít, hogy minél többen hozzáférhessenek az intimhigiéniai termékekhez
A dm elköteleződött a női egészség támogatása mellett, kezdeményezéseivel továbbra…
Tovább olvasom >