Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési igazgatói pozícióját.

Csaplovics Péter Danone Magyarország Értékesítési Igazgató
Péter közel 22 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik az FMCG és a speciális táplálás területeken. A Danone-hoz 2010-ben csatlakozott, számos vezetői pozíciót töltött be azóta, többek között a magyarországi, cseh és szlovákiai és közép-kelet-európai értékesítés terén, valamint a hazai egészségügyi divízió vezetőjeként. Ez idő alatt olyan új üzleti modelleket és csapatokat épített fel, amelyekkel fenntartható növekedést és piaci erősödést ért el még kihívásokkal teli időszakokban is.
„Hiszek abban, hogy a hosszú távú siker kulcsa az, ha értéket teremtünk ügyfeleink és partnereink számára, folyamatosan fejlesztve a csapatainkat. Az értékesítés nem csupán számokról szól – hanem kapcsolatok építéséről, vízióról és az ahhoz vezető útról is.”
– emelte ki Csaplovics Péter.
Új pozíciójában Péter célja a Danone magyarországi kereskedelmi szervezetének további megerősítése, a stratégiai partnerségek elmélyítése, valamint az értékesítési tevékenységek hatékonyságának növelése a fenntartható növekedés jegyében.
Kapcsolódó cikkeink
Megújítja a Z generáció kedvéért a Danone az Activiát
Jelentős márkafrissítésről és új termék bevezetéséről tett bejelentést az amerikai…
Tovább olvasom >A GLP-1 szereket használóknak kínál joghurtitalt a Danone az USA-ban
A Danone az Oikos márka legújabb termékével, az Oikos Fusion…
Tovább olvasom >Az ifjú teniszcsillag, Carlos Alcaraz a Danone új márkanagykövete
Globális márkanagykövetként az ifjú spanyol teniszsztár, Carlos Alcaraz segíti az…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >