Valós idejű visszacsatolás
Egyszerű a recept arra, hogyan szerezzen egy vendéglátóhely minél több elégedett vendéget: adjuk meg nekik, amit akarnak. A legkönnyebb módja pedig, hogy megtudjuk, milyen meglátásai, kritikái vannak vendégeinknek üzletünkkel kapcsolatban, ha megkérdezzük a véleményüket. A vélemények begyűjtésére a 21. században nem csak a vendégkönyv és a kérdőív áll a rendelkezésünkre.Minél több és minél gyorsabb kommunikáció alakul ki a vendéglátóhely és vendégei között, annál több elégedetlenségre, észrevételre derülhet fény. Erre fejlesztett ki megoldást az atlantai VOC Systems Inc.’s cég, amelynek Express-Way nevű készülékét sok helyen sikerrel alkalmazzák a vendégek visszajelzéseinek begyűjtésére és kezelésére. Egy, az üzlet központi helyén felállított terminálról van szó, amely egy érintőképernyős számítógépből és egy telefonkagylóból áll. Ezen a vendégek üzeneteket hagyhatnak az „illetékeseknek”: a rendszer perceken belül e-mailben értesíti az üzletvezetőt, megküldve neki a hozzászólást írott szövegként, és egy linket, amelyen az üzenet meg is hallgatható. A rendszer segítséget nyújt abban is, hogy az üzlet felmérje a trendeket, és megértse vendégeinek kívánságait.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rendhagyó Fórum a CEONET Klub és az Egyensúly Intézet együttműködésében
November 12-én a Zwack Ház Füves Bárjában rendezték meg azt…
Tovább olvasom >Cukorbetegség világnapja: metrómegállókban ellenőrizhetjük a vércukorszintünket
Utazás közben is tehetnek az egészségükért azok, akik november 14-én,…
Tovább olvasom >Szivárványból hajtogatott bagel – A nap videója
Színpompás másfél perces film arról, hogyan készül Brooklyn (és valószínűleg…
Tovább olvasom >