Valós idejű visszacsatolás
Egyszerű a recept arra, hogyan szerezzen egy vendéglátóhely minél több elégedett vendéget: adjuk meg nekik, amit akarnak. A legkönnyebb módja pedig, hogy megtudjuk, milyen meglátásai, kritikái vannak vendégeinknek üzletünkkel kapcsolatban, ha megkérdezzük a véleményüket. A vélemények begyűjtésére a 21. században nem csak a vendégkönyv és a kérdőív áll a rendelkezésünkre.Minél több és minél gyorsabb kommunikáció alakul ki a vendéglátóhely és vendégei között, annál több elégedetlenségre, észrevételre derülhet fény. Erre fejlesztett ki megoldást az atlantai VOC Systems Inc.’s cég, amelynek Express-Way nevű készülékét sok helyen sikerrel alkalmazzák a vendégek visszajelzéseinek begyűjtésére és kezelésére. Egy, az üzlet központi helyén felállított terminálról van szó, amely egy érintőképernyős számítógépből és egy telefonkagylóból áll. Ezen a vendégek üzeneteket hagyhatnak az „illetékeseknek”: a rendszer perceken belül e-mailben értesíti az üzletvezetőt, megküldve neki a hozzászólást írott szövegként, és egy linket, amelyen az üzenet meg is hallgatható. A rendszer segítséget nyújt abban is, hogy az üzlet felmérje a trendeket, és megértse vendégeinek kívánságait.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fontos megmutatni a vallásturisztikai helyszíneket, ezért indult el a Peregrinus platform
Magyarország kormánya fontosnak tartja megmutatni Székelyföld vallásturisztikai helyszíneit, és anyagi…
Tovább olvasom >Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz Erdélybe
Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz a csíksomlyói…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >