Vállalatok felelőssége: tucatnyi cég csatlakozott az idei Good CSR programhoz
Tizenkét vállalat csatlakozott idén a magyar kezdeményezésű Good CSR programhoz, a felelős vállalatok közösségéhez. A B&P Braun & Partners Magyarország 2008-ban elindított kezdeményezése lehetővé teszi, hogy a csatlakozó szervezetek egységes és standardizált alapokra építve készítsék el CSR jelentésüket és kommunikálják felelős működésüket az érintettjeik felé. A WWF Magyarország a Good CSR 2010 Program keretein belül kiadott rövid CSR jelentésével az első hazai civil szervezet, amely nemzetközi standardra (GRI) épülő fenntarthatósági jelentést ad ki magáról.
A B&P Braun & Partners Magyarország tanácsadó cégcsoport Good CSR programja egyedülálló összefogás a CSR kommunikációban, amely lehetővé teszi, hogy a nagyvállalatok, valamint a kis- és középvállalkozások együtt, közös platformon mutassák be társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos aktivitásukat. Emellett a program nagy hangsúlyt fektet arra, hogy népszerűsítse a CSR ügyét, valamint hogy e cégek egymással és másokkal is megosszák jó gyakorlataikat.
A Good CSR program fennállása óta a vállalatok mellett idén először egy civil szervezet is ad ki fenntarthatósági jelentést felelős működéséről. A WWF Magyarország a Good CSR platformon keresztül számol be érintettjeinek fenntarthatósági törekvéseiről. A kereskedelmi szektorból a Tesco és a SPAR, a legnagyobb hazai pénzügyi szervezetek közül az ING Biztosító Zrt. és a Raiffeisen Bank, az energiaszektorból az E.ON és a GDF SUEZ is a program keretein belül készítette el fenntarthatósági jelentését. A felelős vállalatok közösségéhez csatlakozott továbbá a Coca-Cola HBC, a Ringier Kiadó Kft., a Pfizer Kft., a Jabil Circuit Magyarország Kft., valamint a kkv szektort képviselve a B&P Braun & Partners Magyarország Kft.
Az idei program egyik legfontosabb célja, hogy a felelős vállalati gyakorlatok, a jó példák érthető és élvezetes formában kerüljenek bemutatásra. Ennek jegyében jelenik meg november végén a Good CSR Magazin, amelynek hasábjain a résztvevő vállalatok kiemelkedő gyakorlatai is olvashatók lesznek.
A felelős vállalati működés nem csak követendő példakánt szolgál, hanem elismeréssel is jár. A vállalatok GRI alapú, rövid, „C” típusú jelentései alapján egy szakmai zsűri díjazza a résztvevőket, akik különböző kategóriákban nyerhetik el a Good CSR 2010 díjakat. A díjakat a november 25-én megrendezésre kerülő Good CSR Gála keretében adják majd át.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >Sok a jelentkezés, mégis gyakran kihívást jelent a hatékony toborzás a hazai vállalatoknak
A magyarországi cégek munkaerő-menedzsmenttel kapcsolatos tapasztalatai és elképzelései csak minimális…
Tovább olvasom >