Vállalatok felelőssége: tucatnyi cég csatlakozott az idei Good CSR programhoz
Tizenkét vállalat csatlakozott idén a magyar kezdeményezésű Good CSR programhoz, a felelős vállalatok közösségéhez. A B&P Braun & Partners Magyarország 2008-ban elindított kezdeményezése lehetővé teszi, hogy a csatlakozó szervezetek egységes és standardizált alapokra építve készítsék el CSR jelentésüket és kommunikálják felelős működésüket az érintettjeik felé. A WWF Magyarország a Good CSR 2010 Program keretein belül kiadott rövid CSR jelentésével az első hazai civil szervezet, amely nemzetközi standardra (GRI) épülő fenntarthatósági jelentést ad ki magáról.
A B&P Braun & Partners Magyarország tanácsadó cégcsoport Good CSR programja egyedülálló összefogás a CSR kommunikációban, amely lehetővé teszi, hogy a nagyvállalatok, valamint a kis- és középvállalkozások együtt, közös platformon mutassák be társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos aktivitásukat. Emellett a program nagy hangsúlyt fektet arra, hogy népszerűsítse a CSR ügyét, valamint hogy e cégek egymással és másokkal is megosszák jó gyakorlataikat.
A Good CSR program fennállása óta a vállalatok mellett idén először egy civil szervezet is ad ki fenntarthatósági jelentést felelős működéséről. A WWF Magyarország a Good CSR platformon keresztül számol be érintettjeinek fenntarthatósági törekvéseiről. A kereskedelmi szektorból a Tesco és a SPAR, a legnagyobb hazai pénzügyi szervezetek közül az ING Biztosító Zrt. és a Raiffeisen Bank, az energiaszektorból az E.ON és a GDF SUEZ is a program keretein belül készítette el fenntarthatósági jelentését. A felelős vállalatok közösségéhez csatlakozott továbbá a Coca-Cola HBC, a Ringier Kiadó Kft., a Pfizer Kft., a Jabil Circuit Magyarország Kft., valamint a kkv szektort képviselve a B&P Braun & Partners Magyarország Kft.
Az idei program egyik legfontosabb célja, hogy a felelős vállalati gyakorlatok, a jó példák érthető és élvezetes formában kerüljenek bemutatásra. Ennek jegyében jelenik meg november végén a Good CSR Magazin, amelynek hasábjain a résztvevő vállalatok kiemelkedő gyakorlatai is olvashatók lesznek.
A felelős vállalati működés nem csak követendő példakánt szolgál, hanem elismeréssel is jár. A vállalatok GRI alapú, rövid, „C” típusú jelentései alapján egy szakmai zsűri díjazza a résztvevőket, akik különböző kategóriákban nyerhetik el a Good CSR 2010 díjakat. A díjakat a november 25-én megrendezésre kerülő Good CSR Gála keretében adják majd át.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >