Validált online kutatási rendszert indított az Ipsos
Új online kutatási szolgáltatást indított az Ipsos Zrt. Validált Online Vélemények (VOV) néven. A VOV az első közösségi oldal, az iWiW tagjaiból toborzott kutatási panel, amely jelenleg 30 ezer tagot tömörít. A panel egyik nagy előnye, hogy tagjaiból a közösségi oldalon elérhető adatok alapján is lehet kutatási célcsoportokat meghatározni. Meghívhatók kutatásokra például véleményvezérek, csomóponti emberek vagy az úgynevezett korai adaptálók köre. A VOV-panel a kereskedelmileg fontos célcsoportok elérését teszi lehetővé innovatív módon, kihasználva a közösségi oldal erejét. Előnye, hogy a kutatási panelba önkéntesen jelentkező tagokat a népszerű közösségi oldalon kapcsolatépítés céljából megadott adatok validálják.
A VOV építésében fontos volt az Ipsos számára, hogy az iWiW nem egyszerűen egy közösségi oldal, neve összeforrt a magyar internettel, szinte teljesen lefedi a rendszeres hazai internetezőket. Az iWiW a legtöbb hazai internetezőt elérő közösségi oldal (közel 70 százalékos eléréssel bír) és mindemellett az egyik leglátogatottabb magyar weboldal is.
A VOV piaci bevezetésével párhuzamosan az Ipsos a jövőben rendszeresen fog közzétenni kutatási adatokat VOV-felméréseiből. Elsőként az internetezők és a cégek, márkák kapcsolatát feltáró kutatásból látnak napvilágot eredmények.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >