Validált online kutatási rendszert indított az Ipsos
Új online kutatási szolgáltatást indított az Ipsos Zrt. Validált Online Vélemények (VOV) néven. A VOV az első közösségi oldal, az iWiW tagjaiból toborzott kutatási panel, amely jelenleg 30 ezer tagot tömörít. A panel egyik nagy előnye, hogy tagjaiból a közösségi oldalon elérhető adatok alapján is lehet kutatási célcsoportokat meghatározni. Meghívhatók kutatásokra például véleményvezérek, csomóponti emberek vagy az úgynevezett korai adaptálók köre. A VOV-panel a kereskedelmileg fontos célcsoportok elérését teszi lehetővé innovatív módon, kihasználva a közösségi oldal erejét. Előnye, hogy a kutatási panelba önkéntesen jelentkező tagokat a népszerű közösségi oldalon kapcsolatépítés céljából megadott adatok validálják.
A VOV építésében fontos volt az Ipsos számára, hogy az iWiW nem egyszerűen egy közösségi oldal, neve összeforrt a magyar internettel, szinte teljesen lefedi a rendszeres hazai internetezőket. Az iWiW a legtöbb hazai internetezőt elérő közösségi oldal (közel 70 százalékos eléréssel bír) és mindemellett az egyik leglátogatottabb magyar weboldal is.
A VOV piaci bevezetésével párhuzamosan az Ipsos a jövőben rendszeresen fog közzétenni kutatási adatokat VOV-felméréseiből. Elsőként az internetezők és a cégek, márkák kapcsolatát feltáró kutatásból látnak napvilágot eredmények.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >