Valentin-napi meglepetések a Milkától
Amint azt már ez elmúlt években megszokhattuk, a Milka idén is különleges kampánnyal készül a Valentin-napra. A promócióban részt vevő áruházak látogatóit a márka élményközpontú kommunikációjához illő meglepetések várják. A Milka Szeretetkerék mindenkinek szívélyes egyedi üzeneteket rejteget, ráadásul exkluzív Swarovski kristály medált vagy kreatív beszélő képeslapot is kapnak azok a résztvevők, akik legalább 2 darab Milka pralinét vásárolnak.
Az áruházi promóció során a fogyasztók már a vásárlótérben találkozhatnak az egyedi Milka Szeretetkerék installációval, amelyen vásárlástól függetlenül mindenki egy szív alakú, gyengéd üzenet kap. Amennyiben 2 db Milka praliné terméket vásárol, a kasszazónán kívül ajándékot is átvehet. Többszínű Swarovski kristály medálok és olyan egyedi, hangrögzítővel ellátott képeslap lesz a meglepetés, amelyre bárki felmondhatja szeretetteli üzenetét és megörvendeztetheti vele kedvesét.
„Magyarországon is egyedülálló az a többszintű motivációs modell, amelyet idén a Milka Valentin-napi promóciójára dolgoztunk ki a Wonderduck ügynökséggel közösen. Szerettünk volna egyedi élményt is ajándékozni vásárlóinknak, a vásárláshoz járó garantált, értékes, és kreatív ajándékokon túl. A gyengéd, szeretetteljes és cselekvésekre ösztönző szívecskék ahhoz is ötleteket adnak a szerelmeseknek, hogy válhat együtt töltött idejük még inkább minőségivé.” – mondta el Erdélyi Tímea, a Mondelez Hungária márka-aktivációs koordinátora. A szeretetteli javaslatok tárában a „Gyújtsunk gyertyát és igyunk meg egy forró teát!”-hoz hasonló romantikus ötletek, és „Hallgassunk meg egy CD-t összebújva!” jellegű gyengéd lehetőségek is rejtőznek.
A kampány Facebook oldalára egyedi applikációt tervezett a HPS ügynökség, amelynek használatával Valentin-napon hangüzenettel köszönthetjük szeretteinket.
Az áruházi aktivitás 2014. február 7-14-ig zajlik majd hétvégenként a Tesco, Auchan, Spar és Interspar prémium üzleteiben, míg a Coop és CBA Príma kiválasztott áruházaiban 2014. február 13-14-én lesz. Az országos promóciót a Wonderduck ügynökség bonyolítja.
További részletek a www.milka.hu oldalon és a Milka Facebook oldalán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az NGM elvárja a kiskereskedelmi láncok önkéntes árcsökkentését
Ami manapság a boltokban zajlik az elfogadhatatlan, az árak emelésének…
Tovább olvasom >Márciustól egy órán belül érkezhet az online rendelés: a Wolt-ra költözik a SPAR online shopja
Nem szűnik meg, hanem 2025. március 21-től a Wolt-ra költözik…
Tovább olvasom >Több mint 1000 terméknek csökkentette az árát az Auchan
Az Auchan már eddig is több, jelentős lépést tett a…
Tovább olvasom >