Valentin-napi meglepetések a Milkától
Amint azt már ez elmúlt években megszokhattuk, a Milka idén is különleges kampánnyal készül a Valentin-napra. A promócióban részt vevő áruházak látogatóit a márka élményközpontú kommunikációjához illő meglepetések várják. A Milka Szeretetkerék mindenkinek szívélyes egyedi üzeneteket rejteget, ráadásul exkluzív Swarovski kristály medált vagy kreatív beszélő képeslapot is kapnak azok a résztvevők, akik legalább 2 darab Milka pralinét vásárolnak.
Az áruházi promóció során a fogyasztók már a vásárlótérben találkozhatnak az egyedi Milka Szeretetkerék installációval, amelyen vásárlástól függetlenül mindenki egy szív alakú, gyengéd üzenet kap. Amennyiben 2 db Milka praliné terméket vásárol, a kasszazónán kívül ajándékot is átvehet. Többszínű Swarovski kristály medálok és olyan egyedi, hangrögzítővel ellátott képeslap lesz a meglepetés, amelyre bárki felmondhatja szeretetteli üzenetét és megörvendeztetheti vele kedvesét.
„Magyarországon is egyedülálló az a többszintű motivációs modell, amelyet idén a Milka Valentin-napi promóciójára dolgoztunk ki a Wonderduck ügynökséggel közösen. Szerettünk volna egyedi élményt is ajándékozni vásárlóinknak, a vásárláshoz járó garantált, értékes, és kreatív ajándékokon túl. A gyengéd, szeretetteljes és cselekvésekre ösztönző szívecskék ahhoz is ötleteket adnak a szerelmeseknek, hogy válhat együtt töltött idejük még inkább minőségivé.” – mondta el Erdélyi Tímea, a Mondelez Hungária márka-aktivációs koordinátora. A szeretetteli javaslatok tárában a „Gyújtsunk gyertyát és igyunk meg egy forró teát!”-hoz hasonló romantikus ötletek, és „Hallgassunk meg egy CD-t összebújva!” jellegű gyengéd lehetőségek is rejtőznek.
A kampány Facebook oldalára egyedi applikációt tervezett a HPS ügynökség, amelynek használatával Valentin-napon hangüzenettel köszönthetjük szeretteinket.
Az áruházi aktivitás 2014. február 7-14-ig zajlik majd hétvégenként a Tesco, Auchan, Spar és Interspar prémium üzleteiben, míg a Coop és CBA Príma kiválasztott áruházaiban 2014. február 13-14-én lesz. Az országos promóciót a Wonderduck ügynökség bonyolítja.
További részletek a www.milka.hu oldalon és a Milka Facebook oldalán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >