Válassz okosan és hidratálj úgy, ahogy Jennifer Aniston is teszi: itt a GLACEAU smartwater!
Létezik annál inspirálóbb, mint a nyári, szikrázó ég, és rajta a gömbölyded, könnyeden formálódó bárányfelhők? Vagy az eső kopogása az ablakon? A természet kulcsszereplője, a víz, mely folytonos körforgásban van, egy globális márkát is megihletett: a GLACEAU smartwatert, mely Anglia, Kanada és Ausztrália, valamint az USA után májustól itthon is kapható! A felhők által inspirált víz különlegesen tiszta, friss és finom ízzel, megnyerő palackban garantálja a hidratáltságot, járjunk bárhol a nap során.
A GLACEAU smartwater márka népszerű nagykövete, Jennifer Aniston is az okos vízválasztásnak köszönheti frissességét és hidratáltságát. Az okosan készített, innovatív terméket a víz természetes körforgása ihlette: a gőzdesztillációs technikával végzett eljárás során a természetes ásványvizet elpárologtatják, a lecsapódó vízpárát felfogják, majd ahhoz ásványi sókat adva érik el a smartwater különlegesen tiszta, friss és finom ízét. A magnéziummal, káliummal és kalciummal dúsított víz egyedi eljárással és a legkorszerűbb berendezések segítségével készül a tiszta és friss íz érdekében – most már hazánkban is!
Világszerte már nagy sikereknek örvend a globális márka, mely dekoratív palackban, 600 és 1100 mililiteres kiszerelésben érkezik Magyarország mintegy 1500 boltjába májusban. Azáltal, hogy korunk elvárásaihoz és trendjeihez maximálisan illeszkedik, célja, hogy megkönnyítse azoknak a mindennapjait, akik számára fontos a hidratáció, és az, hogy a legjobbat hozzák ki magukból.
A GLACEAU smartwater leginkább az újdonságokra nyitott fiatal felnőtteket, prémium termékeket fogyasztó, tudatos vásárlókat szólítja meg, akik a napközbeni rohanás közepette is okos választással szeretnének felfrissülni. A GLACEAU smartwater okos termék, ideális a mindennapi hidratáláshoz a gyors és kíváncsi fogyasztói réteg számára, akik egyedi életstílusukhoz illő, kifinomult márkára és termékajánlatra vágynak. A GLACEAU smartwater márka jól illeszkedik a Coca-Cola Magyarország széles portfóliójába, amelyben a vállalat 94 különböző italt kínál 201 különböző kiszerelésben és 18 különböző méretben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Így kedveskedett fogyasztóinak a Kinley Valentin-nap alkalmából
Az idei Valentin-napon a Kinley különleges programokkal lepte meg fogyasztóit.…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >