Válassz okosan és hidratálj úgy, ahogy Jennifer Aniston is teszi: itt a GLACEAU smartwater!
Létezik annál inspirálóbb, mint a nyári, szikrázó ég, és rajta a gömbölyded, könnyeden formálódó bárányfelhők? Vagy az eső kopogása az ablakon? A természet kulcsszereplője, a víz, mely folytonos körforgásban van, egy globális márkát is megihletett: a GLACEAU smartwatert, mely Anglia, Kanada és Ausztrália, valamint az USA után májustól itthon is kapható! A felhők által inspirált víz különlegesen tiszta, friss és finom ízzel, megnyerő palackban garantálja a hidratáltságot, járjunk bárhol a nap során.
A GLACEAU smartwater márka népszerű nagykövete, Jennifer Aniston is az okos vízválasztásnak köszönheti frissességét és hidratáltságát. Az okosan készített, innovatív terméket a víz természetes körforgása ihlette: a gőzdesztillációs technikával végzett eljárás során a természetes ásványvizet elpárologtatják, a lecsapódó vízpárát felfogják, majd ahhoz ásványi sókat adva érik el a smartwater különlegesen tiszta, friss és finom ízét. A magnéziummal, káliummal és kalciummal dúsított víz egyedi eljárással és a legkorszerűbb berendezések segítségével készül a tiszta és friss íz érdekében – most már hazánkban is!
Világszerte már nagy sikereknek örvend a globális márka, mely dekoratív palackban, 600 és 1100 mililiteres kiszerelésben érkezik Magyarország mintegy 1500 boltjába májusban. Azáltal, hogy korunk elvárásaihoz és trendjeihez maximálisan illeszkedik, célja, hogy megkönnyítse azoknak a mindennapjait, akik számára fontos a hidratáció, és az, hogy a legjobbat hozzák ki magukból.
A GLACEAU smartwater leginkább az újdonságokra nyitott fiatal felnőtteket, prémium termékeket fogyasztó, tudatos vásárlókat szólítja meg, akik a napközbeni rohanás közepette is okos választással szeretnének felfrissülni. A GLACEAU smartwater okos termék, ideális a mindennapi hidratáláshoz a gyors és kíváncsi fogyasztói réteg számára, akik egyedi életstílusukhoz illő, kifinomult márkára és termékajánlatra vágynak. A GLACEAU smartwater márka jól illeszkedik a Coca-Cola Magyarország széles portfóliójába, amelyben a vállalat 94 különböző italt kínál 201 különböző kiszerelésben és 18 különböző méretben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >