A valaha volt legerősebb BrandFestival előadói line-up
Idén októberben 17. alkalommal kerül megrendezésre Közép-Európa legnagyobb márka és vállalati stratégiai konferenciája, a BrandFestival, mely idén 2017. október 26-27-én, a Budapest Music Center-ben várja mindazokat, akiknek fontos, hogy innovatív ötletekkel tartsák magukat az élmezőnyben.
A kommunikációs szakma csúcstalálkozója a jelenlegi trendekből kiindulva fogja elemezni a jövő marketingkommunikációs trendjeit: a branded content-től egészen a multi-screen storytelling-ig, melyek már napjainkban is befolyásolják a szektort. A rendezvény útmutatást ad a márkáknak, hogyan menjenek szembe a hagyományos online hirdetési felületeken vészesen csökkenő konverziós rátákkal, és hogy a régi push módszerek helyett milyen márkázott tartalom alapú, multiscreen reklámmegoldásokkal juttassák el üzenetüket a célközönségnek. Az előadók sorában olyan világhírű egyéniségeket köszönthetünk, mint Mark Stephens, a Time Inc. tartalomigazgatója, Atanas Rajkov, a Viber közép-kelet-európai marketing- és tartalomfejlesztési vezetője, Henry Hitchcox, a Jungle Creations kreatív agytrösztje, Oleg Barinboim, a világhírű TutkovBudkov sztárkreatívja, és a nemzetközi reklámfesztiválokon díjak özönét besöprő reklámügynökség, az idei Cannes-i Reklámfesztiválon előadó, a SuperGroup kreatív igazgatója, Brad Lewis.
Kapcsolódó cikkeink
Dalí Bécsben: a Republic Group újabb nemzetközi sikere
A Republic Group ügynökség vezetésével nyílt meg Bécsben a Salvador…
Tovább olvasom >Hatással leszel a világra – munkáltatói márkakampányt indított a CETIN Hungary
A kampány középpontjában álló rövid videó azt mutatja be, milyen…
Tovább olvasom >Te leteszed legalább ma a mobilod?– Dr. Aczél Petra a FutureTalks podcastban
Ha valaki még egy ünnepen is a mobilját nézi, ha…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >