A valaha volt legerősebb BrandFestival előadói line-up
Idén októberben 17. alkalommal kerül megrendezésre Közép-Európa legnagyobb márka és vállalati stratégiai konferenciája, a BrandFestival, mely idén 2017. október 26-27-én, a Budapest Music Center-ben várja mindazokat, akiknek fontos, hogy innovatív ötletekkel tartsák magukat az élmezőnyben.
A kommunikációs szakma csúcstalálkozója a jelenlegi trendekből kiindulva fogja elemezni a jövő marketingkommunikációs trendjeit: a branded content-től egészen a multi-screen storytelling-ig, melyek már napjainkban is befolyásolják a szektort. A rendezvény útmutatást ad a márkáknak, hogyan menjenek szembe a hagyományos online hirdetési felületeken vészesen csökkenő konverziós rátákkal, és hogy a régi push módszerek helyett milyen márkázott tartalom alapú, multiscreen reklámmegoldásokkal juttassák el üzenetüket a célközönségnek. Az előadók sorában olyan világhírű egyéniségeket köszönthetünk, mint Mark Stephens, a Time Inc. tartalomigazgatója, Atanas Rajkov, a Viber közép-kelet-európai marketing- és tartalomfejlesztési vezetője, Henry Hitchcox, a Jungle Creations kreatív agytrösztje, Oleg Barinboim, a világhírű TutkovBudkov sztárkreatívja, és a nemzetközi reklámfesztiválokon díjak özönét besöprő reklámügynökség, az idei Cannes-i Reklámfesztiválon előadó, a SuperGroup kreatív igazgatója, Brad Lewis.
Kapcsolódó cikkeink
A pletyka nem mindig rossz – mondja a szociálpszichológus Szvetelszky Zsuzsanna
Szvetelszky Zsuzsanna szociálpszichológus, pletykakutató volt a Futuretalks podcast Krizsó Szilviával…
Tovább olvasom >Így váltják le a csevegőprogramok a telefonálást
A hagyományos telekommunikációs eszközök használatának csökkenését és a csevegőprogramok térhódítását…
Tovább olvasom >Ready for boarding: a BrandFestival Berlin felé veszi az irányt
A német Superbrands-szel szervezi első európai konferenciáját a Republic Group,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >