Vajda-Papír: Magyarország önellátó a higiéniai papírtermékekből
A 100 %-os magyar tulajdonban lévő Vajda-Papír éves higiéniai alappapír gyártása bőven meghaladja a belföldi igényeket, így akár Magyarország önellátása is biztosított lehet ezekből a termékekből, még a koronavírus-járvány alatt megnövekedett kereslet mellett is. Az idén 20 éves piacvezető cég higiéniai papírtermékekből – toalettpapír, papír zsebkendő, papírtörlő – exportra is termel, dunaföldvári gyárának, Európa legmodernebb, a régió legnagyobb papíripari üzemének Ooops! márkájú és sajátmárkás termékeit Skandináviába, a Baltikumba és Kelet-Közép-Európa több mint 20 országába szállítják. A külpiaci értékesítés a koronavírus-járvány idején sem állt le, köszönhetően a rendelkezésre álló, évi 140 ezer tonnás feldolgozó kapacitásnak és a másfél éve átadott, modern technológiájú gyár rugalmas gyártási teljesítményének.
A koronavírus-járvány kitörése óta az eddigi, átlagosan napi 2 millió tekercs gyártását 3 millióra emelte a toalettpapír termékeknél a magyar piacon vezető vállalkozás. Papírtörlőből 20%-kal, papír zsebkendőből pedig 10%-kal emelték a termelést, de a rendelésállomány – átmenetileg – egyes termékekből a háromszorosára nőtt a kiskereskedelmi láncoknál. Egy átlagos évben – azt alapul véve, hogy egy magyar család évi 9 kilogramm higiéniai papírterméket használ fel –, a cégcsoport 13 millió ember higiéniai papírszükségleteit elégítheti ki, így a nagyobb kereslet sem jelent gondot. A megugró igényeket a vállalkozás 100 százalékban ki tudja elégíteni – hangsúlyozta a Vajda-Papír Kft. ügyvezető igazgatója, Vajda Attila.
Kapcsolódó cikkeink
A papíripari szakképzést népszerűsíti a pályaválasztó fiataloknak a Vajda-Papír
Több, mint kétezer érdeklődő szülő és diák vett részt a…
Tovább olvasom >Elnyerte a Best Managed Companies minősítést a Vajda-Papír
Elnyerte a Best Managed Comapanies (Kiválóan Vezetett Vállalatok) minősítést Magyarország…
Tovább olvasom >Eredményjavulást és forgalom bővülést ért el a Vajda-Papír 2023-ban
Rekord nagyságú profitot ért el, mind abszolút értékben, mind az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >