Vadonatúj csokoládéfajtát dob piacra a Nestlé
A Nestlé a világon elsőként dob piacra rubin csokoládéval készült édességet. A forradalmi újdonság a világsikerű KitKat termékcsalád új tagja lesz, KitKat Chocolatory Sublime Ruby néven.
A Nestlé KitKat Chocolatory Sublime Ruby néven ma dobta piacra a világ első rubin csokoládéjával bevont édességét.
A világ negyedik típusú csokoládéjaként emlegetett rubin csokoládé, amely a természetes rózsaszín árnyalatú Ruby kakaóbabból készül, egy teljesen új, bogyós gyümölcsöket idéző ízélményt kínál. A rubin csokoládét mesterséges aromák és színezék hozzáadása nélkül nyújtott intenzív íze és színe teszi különlegessé. A termékhez – a többi KitKat termékhez hasonlóan – a kakaóbabot 100 százalékig fenntartható forrásból szerzik be.
A KitKat Chocolatory Sublime Ruby először a japán és koreai piacon lesz kapható, kiegészítve a Japánban készült több mint 350 különféle ízben kapható KitKat változatot. Az új termék a két távol-keleti országban online, illetve kizárólag a KitKat Chocolatory butikokban kapható.
A termék a tervek szerint még idén a világ számos piacán, így Magyarországon is bevezetésre kerül.
Az úttörő innovációnak számító KitKat Chocolatory Sublime Ruby piacra kerülése nagymértékben támogatja a Nestlé azon ambícióját, hogy vezető nemzetközi édességmárkáinak körét világszerte növelje.
További információt a teljes sajtóközleményben olvashat.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Eltűnt a nevető nyuszi a Nesquik mexikói dobozáról
Mexikóban többé nem szerepel a jól ismert nevető nyuszifigura a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >