Vadiúj Vitara kétszáz forintból
Tolatókamera, beépített navigáció, adaptív tempomat, hegymeneti elindulássegítő és vészfékasszisztens teszi könnyebbé a vezetést, ülésfűtés, automata klíma és bőrkárpit szolgálja a Kónyáék kényelmét mostantól. A Magyar Termék 2017-es nyereményjátékának fődíját, a Suzuki Vitarát február végén adták át Budaörsön a nyerteseknek, akik Ózdra vitték magukkal a vadonatúj járművet.
Kónya Ernő Tamásné kétszáz forint elköltésével nyerte meg a többmilliós autót. A karácsonyi bevásárlásból lemaradt a szalvéta, ezért beugrott a boltba és vett egyet. A választás nem volt véletlen: Kónyáné kereste a Magyar Termék logót, hiszen ezt általában is megteszi – a nyereményjáték miatt azonban még jobban figyelt arra, mit tesz a kosárba. A 2017 augusztusában útjára indított „SZÍVezd ki Magyarországot” akció az év végéig tartott, a nyereményekért azok indulhattak, akik a hét résztvevő társaság – a Bábolna Bio, a Detki Keksz, a Duna Dráva Cement, a Gyulahús, a Mary-Ker Pasta, a Sofidel Hungary és a Szatmári Konzerv – több mint száz védjegyes termékei közül vásároltak egyet és az ezt bizonyító blokk kódját feltöltötték a játék külön weboldalán. A játékban összesen közel 19 ezren vettek részt, és az érdeklődést mutatja, hogy egy játékos átlagosan közel négy kóddal játszott, vagyis sok volt a visszatérő.
Kónyáék is többször töltöttek fel kódot, sőt: nem először vettek részt a Magyar Termék nyereményjátékán sem. Az ékszerkészítéssel foglalkozó Kónya Ernő Tamásné kifejezetten jó ötletnek tartja ugyanis, hogy vásárlásaikkal – ha tudják – támogassák a magyar gazdaság fejlődését, az itteni munkahelyek létrehozását, megőrzését – ezért általában is figyeli, hogy egy termék viseli-e a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. védjegyeit. Nagyobb értékű ajándékot soha nem nyertek, most is a szív alakú pendrive-ot nézték ki, és nem gondolták volna, hogy valaha is elvihetik a fődíjat. Amikor értesítették őket szerencséjükről, nem igazán hitték el – a blokkot be kellett küldeniük, hogy igazolják a jogosultságot, ám egy fénymásolatot megőriztek. Az átadásig ezt egy páncélszekrényben tartották.
A cégek összefogására épülő nyereményjátékok mutatják meg igazán a magyar termékek közösségformáló erejét – hangsúlyozta az átadást követően Benedek Eszter, a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. ügyvezetője. Kiemelte: olyan országos akciókat képesek a partnerek közösen elindítani, amelyek segítségével sokkal nagyobb hatást érnek el, mintha önmagukban folytatnának hasonló tevékenységet. A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. védjegyeit ma már több mint 160 cég mintegy négyezer termékén használják, a partnerek összeségében több mint 32 ezer embert foglalkoztatnak és 1300 milliárd forint feletti árbevételt értek el. Benedek Eszter szerint a magyar termék ma már több mint védjegy, olyan márkanév, amelyet ismernek és keresnek a vásárlók, és olyan cégek közössége, amelyek együtt, hatékonyan tesznek egymás jó hírnevének erősítéséért.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >