Az International Workplace Group (IWG) friss kutatása szerint az üzleti ebéd újra virágkorát éli, de megváltozott formában: a találkozók már nem a belvárosban, hanem egyre inkább a vezetők lakóhelyéhez közeli helyszíneken zajlanak. A több mint 500 európai felsővezető megkérdezésével készült felmérésből kiderült, hogy a válaszadók kétharmada (68%) gyakrabban vesz részt üzleti ebédeken, mint két éve, és különösen a 25–34 éves vezetők (80%) tartják fontosnak a személyes találkozókat a hibrid munkavégzés korszakában. A vezetők 80%-a ma már a külvárosi vagy helyi éttermeket részesíti előnyben, amit a rugalmas, közelben elérhető irodai megoldások is támogatnak.
A cikk a Trade magazin 2025/12-2026.01. lapszámában olvasható.
A vezetők átlagosan havonta 4-5 üzleti ebéden vesznek részt, és 82%-uk szerint ezek kézzelfoghatóan javítják az üzleti eredményeket. Az üzleti ebéd tehát nem tűnt el – csak átalakult, közelebb került az emberekhez és a mindennapi élethez.
Kapcsolódó cikkeink
Közel egyharmadával drágult a tojás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Problémarétegek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újratervezés az exportpiacokért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Élmény, időzítés, tudatosság: új utazási logika rajzolódik ki 2026 felé
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új digitális szakmai platformként mutatkozott be az Online Utazás Expo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Közelíti a 10%-ot a borravaló mértéke Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
