Üzletet nyitott négy városban a JátékNet.hu webáruház
Üzletet nyitott négy városban a JátékNet.hu webáruház a Játéksziget négy boltjának és 30 fős csapatának átvételével – közölte a webáruházat üzemeltető Modell & Hobby Kft. az MTI-vel.
A társaság szerint a kiskereskedelmi üzletek nyitását a piaci trendek is magyarázzák. A koronavírus-járvány alatt történt dinamikus növekedés után tavaly visszarendeződést tapasztaltak a piacon, és azt látták, hogy az online térben már nehéz számottevő növekedést elérni.
Őri Gergely, a Modell & Hobby Kft. ügyvezetője úgy fogalmazott: a nemzetközi trendek azt mutatják, hogy számos webáruház lép ki a fizikai térbe. A boltnyitások a kiválasztott helyszíneken kölcsönösen erősítik a JátékNet.hu online és offline jelenlétét.
A boltok átvételéről szóló tárgyalások február elején zárultak le, négy hét alatt vették át az üzleteket. A cég első négy játékboltja Budapesten, Győrben, Pécsen és Debrecenben március elejétől tart nyitva.
A társaság tájékoztatása szerint a magyarországi játékpiac mintegy 110 milliárd forintosra tehető, az online részesedés nagyságrendileg 30-35 százalék.
A cég árbevétele 2022-ben 10 milliárd forint, 2021-ben 9 milliárd forint volt, adózás utáni eredménye 2022-ben 525 millió forint, 2021-ben pedig 457 millió forint. A teljes magyar piac második legnagyobb szereplője a Modell & Hobby Kft., az online játékpiacon pedig a legnagyobb a JátékNet.hu webáruház – közölték.
A JátékNet.hu webáruház, valamint a Modell & Hobby játéknagykereskedelmi tevékenysége és modell üzletága csaknem 100 embert foglalkoztat, az üzletnyitásokkal ez 130-ra emelkedett.
A webáruház 2005-ben indult családi vállalkozásként, 2016-ban léptek a romániai piacra, és további nemzetközi terjeszkedést is terveznek.
Kapcsolódó cikkeink
Új játékosok, új stratégiák
Az e-kereskedelem rohamos fejlődése nagymértékben átalakította az FMCG-piacot, különösen a…
Tovább olvasom >Már a zsebünkben is elférnek a webáruházak, és ezt ki is használjuk
Az okostelefonok szerepe évről évre egyre kiemelkedőbb az online vásárlások…
Tovább olvasom >GKID-Mastercard: Lendületvesztés a hazai webshopoknál és a szárnyaló TEMU (hanggal)
Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >