Üzletek nyitását fontolgatja az Amazon Németországban
Az Amazon.com fontolgatja, hogy az Egyesült Államok után második legnagyobb piacán, Németországban is üzleteket nyisson, de az elgondolásról további részleteket – így esetleges ütemtervet – nem árult el. Az e-kereskedelmi óriás tisztában van azzal, hogy a fogyasztók szeretik a változatosságot, és offline is vásárolnak.
Az Amazonnak az Egyesült Államokban és Nagy-Britanniában vannak fizikális üzletei, így a Whole Foods élelmiszerlánc és a kassza nélküli Amazon Go élelmiszerboltok. A cég ugyanakkor szeretné, ha az Alexa hangasszisztált vásárlások aránya nőne, ennek érdekében meglehetősen nyomott áron kínálta Echo Dot eszközét is a közelmúltban.
Kapcsolódó cikkeink
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók…
Tovább olvasom >„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Madar Norbert – a magyar piaci szereplők a Temu árnyékában csak vegetálnak
„Nem szeretem használni az e-kereskedelem kifejezést, sokkal inkább lefedi a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >