Üzleteinek több mint felét bezárja a DIA Brazíliában
A spanyol élelmiszer-kereskedelmi csoport, a DIA 343 üzletét és három raktárát zárja be Brazíliában, miután a vállalat a kiélezett verseny kikényszerítette erőteljes promóciós költések okán a dél-amerikai országban negatív eredménnyel – 154 millió eurónyi veszteséggel – zárta a tavalyi évet.
A DIA értékesítéssel tervezi csökkenteni nettó pénzügyi adósságát, amely az előző évhez képest 22%-kal, 422 millió euróra csökkent 2023 végére. A cél az, hogy a csoport erőforrásait a jobb növekedési potenciállal rendelkező, jövedelmezőbb piacok, például Spanyolország és Argentína felé irányítsa – közölte a lánc a spanyol tőzsdefelügyeletnek, a CNMV-nek benyújtott bejelentésében.
A brazil piacra 2001-ben belépett és körülbelül 600 üzletet fenntartó DIA a jövőben a São Paulo régióra kíván összpontosítani, ahol 244 üzletet működtet a továbbiakban.
Kapcsolódó cikkeink
Nyomon követhető és fenntartható marhahúst vezet be kínálatába a Carrefour Brazíliában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a Mercadona piacvezető szerepe Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Jelentős beruházásokat jelentett be a Nestlé és a Lactalis Brazíliában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közel egyharmadával drágult a tojás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Problémarétegek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Túl sok ajándék, túl sok étel: ünnepi túlzásaink komoly terhet rónak a környezetre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
