Üzleteinek több mint felét bezárja a DIA Brazíliában
A spanyol élelmiszer-kereskedelmi csoport, a DIA 343 üzletét és három raktárát zárja be Brazíliában, miután a vállalat a kiélezett verseny kikényszerítette erőteljes promóciós költések okán a dél-amerikai országban negatív eredménnyel – 154 millió eurónyi veszteséggel – zárta a tavalyi évet.
A DIA értékesítéssel tervezi csökkenteni nettó pénzügyi adósságát, amely az előző évhez képest 22%-kal, 422 millió euróra csökkent 2023 végére. A cél az, hogy a csoport erőforrásait a jobb növekedési potenciállal rendelkező, jövedelmezőbb piacok, például Spanyolország és Argentína felé irányítsa – közölte a lánc a spanyol tőzsdefelügyeletnek, a CNMV-nek benyújtott bejelentésében.
A brazil piacra 2001-ben belépett és körülbelül 600 üzletet fenntartó DIA a jövőben a São Paulo régióra kíván összpontosítani, ahol 244 üzletet működtet a továbbiakban.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősödött a Mercadona piacvezető szerepe Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Jelentős beruházásokat jelentett be a Nestlé és a Lactalis Brazíliában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Több mint 200 munkahelyet szüntetett meg a Nespresso az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Október 17-én indul a Lidl első mozgóboltja Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magasan ragadt a lakosság által érzékelt áremelkedés indexe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kijött a friss VOSZ Barométer – A makroszámok ellenére bizakodók a VOSZ tagvállalkozásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >