Üzletei energiahatékonyságát fokozza a Waitrose
Fenntarthatósági terveinek megvalósítását felgyorsítandó a Waitrose&Partners újfajta polccímketartót vezet be üzleteiben: a márciustól a Wirth Research (WR) EcoBlade™ -del felszerelt üzleteiben a hűtők energiafogyasztása akár 25%-kal csökkenhet. Az optimális termékminőséget biztosító állandó hűtőhőmérséklet fenntartása mellett, a hűtők közötti térben is kellemesebbnek hat majd a hőmérséklet, így hűtőajtókra sem lesz szükség.
A Wirth Research alapító-elnöke és korábbi Forma1 csapattulajdonos szerint ez újabb fontos lépés a levegőkezelés és az épületek energiafogyasztásának csökkentése terén.
Az Ecoblade dupla címketartót használ, így akadályozva meg a hideg levegő sorok közé történő kiáramlását. Ez a technológia megegyezik a versenyautók körül hatékonyabb légterelést biztosító, így nagy sebességgel való kanyarodást lehetővé tévő technológiával.
Kapcsolódó cikkeink
K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >